یک جوان هلندی در حضور تولیت آستان احمدی و محمدی (ع) با ادای شهادتین به دین مبین اسلام و مذهب شیعه امامیه مشرف شد.

جوان مسیحی هلندی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) به دین مبین اسلام مشرف شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، آیت‌الله علی اصغر دستغیب، تولیت این آستان در این مراسم اظهارداشت: قرآن بر انجیل و تورات برتری دارد چراکه تورات و انجیل در طول تاریخ تحریف شده‌اند اما قرآن پس از گذشت سال‌ها همچنان همان کلام الهی و جاودانه بوده پس دین اسلام کامل‌ترین است.

وی افزود: امروز نمونه‌هایی از اسلام راستین را می‌توان در ایران اسلامی و برخی دیگر از کشورهای اسلامی دیگر جستجو کرد و در مقابل نیز کسانی هستند که داعیه اسلام دارند و هیچ بویی از اسلام نبرده‌اند که نمونه آن  گروهک تکفیری و تروریستی داعش است. 

نماینده اول مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در دین مسیحیت هم عده‌ای به آئین مسیحت عمل می‌کنند و عده ای هم نه، خاطرنشان کرد: همان‌هایی که عمل می‌کنند چون اصالت دینشان از دست رفته است دیگر نمی‌توانند اعتباری داشته باشند که این مهم‌ترین تفاوت اسلام و مسیحیت است.

آیت‌الله دستغیب با عرض تبریک به این جوان هلندی شهادتین را برای وی قرائت و تصریح کرد: در شهادتین به وحدانیت، یگانگی خدا و رسالت حضرت محمد مصطفی (ص)  و ولایت امیرالمومنین علی (ع) گواهی می‌دهیم.

این جوان هلندی پس از روی آوردن به دین مبین اسلام گفت: ابتدا در کشورم تصویر مناسبی از دین اسلام نداشتم اما با دیدن مسلمانان کشورم ترغیب شدم برای حقیقت‌یابی به کشورهای اسلامی از جمله ایران سفر کنم تا با حقیقت اسلام آشنا شوم.

وی افزود: بعد از اینکه دوسال پیش به ایران سفر کردم تفکرات من نسبت به اسلام و مسلمانان تغییرکرد، متوجه شدم که شیعه دیدگاهش برتر است و شیعیان مهربان‌تر از برخی فرق دیگر اسلامی هستند و درنهایت با مطالعه و تحقیق، راغب به گرایش به دین مبین اسلام شدم.

این جوان هلندی در پاسخ به سوال آیت‌الله دستغیب مبنی بر اینکه چه چیزی سبب شد که اسلام را ترجیح دادید؟ گفت: در همان مسیحیت آدم مذهبی نبودم اما با دیدن اتحاد بین مسلمانان و سفر به ایران ودیدن نحوه زندگی مسلمانان به خصوص شیعیان، احساس آرامش پیدا کردم و به  اسلام علاقه‌مند شدم.

براساس این گزارش از ابتدای امسال تاکنون  سه نفر  با حضور در حرم مطهر شاهچراغ(ع) و  در حضور تولیت معظم آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) به دین مبین اسلام و مذهب شیعه امامیه مشرف شده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.