به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ سرهنگ باز نشسته کامران گردان، رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و خدمات شهری شورای شهر همدان که در جمع خبرنگاران سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: ۶ دستگاه اتوبوس انبوه‎بر خریداری شده و تا ۱۰ روز آینده به ناوگان حمل ونقل عمومی همدان اضافه می‎شود.

۶ دستگاه اتوبوس انبوه‎بر به سیستم حمل و نقل عمومی همدان اضافه می‎شود
وی از مجموعه رسانه های همدان خواست در انعکاس اخبار و مباحث شورا امانتداری کرده و در انعکاس خدمات و مشکلات مباحث شهری تلاش ویژه داشته باشند.
گردان، با بیان اینکه تعداد 25 دستگاه اتوبوس نو به ناوگان حمل و نقل اضافه شده است، گفت: تعداد 30 دستگاه اتوبوس فرسوده نیز بازسازی و به ناوگان اتوبوسرانی شهری افزوده شده است.
رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه 200 دستگاه اتوبوس در سیستم حمل و نقل مشغول به کار است، خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیم شورای این شهر تعداد تعداد 6 دستگاه اتوبوس انبوه‎بر خریداری شده و تا 10 روز آینده به ناوگان افزوده می‎شود.
گردان با اشاره به افزایش وسیله نقلیه در سطح شهر همدان بیان کرد: ماهانه 45 دستگاه وسیله نقلیه به ظرفیت این شهر اضافه می‎شود و بر اساس نرم جهانی برای هر دستگاه خودرو باید 45 متر مربع فضا ایجاد شود.
این مسئول با بیان اینکه پل پیامبر اعظم عملکرد مناسبی داشته است، افزود: تمام پل‎های عابر پیاده در همدان مکانیزه می‎شوند و هیچ پلی در همدان نصب نمی‎شود مگر اینکه مکانیزه باشد.
علی رضایی، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه گفت: هدف از ایجاد شوراهای شهر ایجاد حلقه اتصال بین مردم و مسئولان بوده و این مهم موجب بالا رفتن مشارکت سیاسی مردم می‎شود.
وی با اعلام اینکه ساختار معاونت فرهنگی شهرداری همدان اصلاح شده است، افزود: فرهنگسراهای همدان برای استفاده بهتر و بیشتر به مناطق واگذار می‎شوند.
وی با اشاره به اینکه تشکیل شورای اجتماعی محلات مصوب شده است، خاطرنشان کرد: ایجاد شورای اجتماعی محلات موجب مشارکت مردم در توسعه همه‎جانبه شهر خواهد شد.
 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.