۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰
کد خبر: 373601

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبي گفت: افرادي كه از امام جامعه پيروي كنند نجات يافتگان هستند و كساني كه تبعيت نكنند حتي اگر نوه امام هم باشند از افرادي هستند كه غرق مي شوند.

پيروي از ولايت فقيه عامل نجات جامعه است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ايرنا - فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبي گفت: افرادي كه از امام جامعه پيروي كنند نجات يافتگان هستند و كساني كه تبعيت نكنند حتي اگر نوه امام هم باشند از افرادي هستند كه غرق مي شوند.

سردار سرتيپ دوم سيد هاشم غياثي روز پنجشنبه در همايش شاخص هاي انقلابي گري در حوزه علميه و مقابله با نفوذ ويژه ائمه جماعت مساجد خراسان جنوبي افزود: پيروي از امام جامعه يك شرط و يك پيام است و ما با پيروي از امام جامعه سوار كشتي نجات مي شويم.
وي اظهار كرد: من معتقدم امام عصر (عج) به امام راحل فرمودند انقلاب كن فجر از آن تو و صبح مال من، اين يعني بين الطلوعين روح الله تا بقيه الله.
وي يادآور شد: ما در بين الطلوعين شاه و صدام را حذف كرديم، و توفيقات امروز را در مقابل نابكاري هاي آمريكا در بين الطلوعين بدست آورديم.
وي ادامه داد: اگر در بين الطلوعين خوابمان ببرد ممكن است دشمنان نظام و انقلاب ضربه هاي كاري بزنند، اميدواريم به تبعيت از مقام معظم رهبري و گوش دادن به تدابير ايشان در زندگي فردي و اجتماعي مسير انقلاب را طي كنيم .
غياثي تاكيد كرد: دشمني در حوزه مباني، راهبرد و تاكتيك اتفاق مي افتد، در حوزه راهبرد و تاكتيك امكان مذاكره هست اما در حوزه مباني هيچ گاه نقطه تلاقي وجود ندارد.
فرمانده سپاه استان يادآور شد: آموزه هاي اسلامي مد نظر ماست و در مباني بايد خدايي فكر و عمل كنيم، آمريكا با مباني ما مشكل دارد و ما هيچ وقت با آمريكا در مباني به نقطه مشترك نمي رسيم.
وي افزود: اينكه امروز بعضي افراد حرفهايي مثل بازي برد- برد مي زنند و تحويل حامعه مي دهند بي معني است چون ما در حوزه مباني با دشمن مشكل داريم.
وي اظهار كرد: دشمن اهداف خود را در حوزه اضمحلال از درون از طريق استفاده از افراد استحاله شده در بخش هاي كلان اجرايي و قانونگذاري، ايجاد بي تفاوتي در مردم نسبت به اصول انقلاب و انحراف در مدل ساختاري ولايت فقيه دنبال مي كند،همه اين بخش ها براي نفوذ صورت مي گيرد، فردي كه مي گويد آمريكا كدخداست و بايد با كدخدا ببنديم اين مصداق نفوذ است.
وي يادآور شد: كسي كه نظارت بر رهبري و ادعاي شوراي رهبري و انتخاب رهبر آينده را از نگاه خودش مي كند، اين مصداق نفوذ است.
وي تصريح كرد: وقتي رهبري بحث اقتصاد مقاومتي را در بيانات نوروزي مطرح كردند 10 مصداق مطرح شد، اگر كسي دلداده نظام و انقلاب باشد بايد اين مصداقها را سرلوحه كار خود قرار دهد.
به گفته غياثي خواص بي بصيرت در جامعه زياد هستند، شاخص ما مقام معظم رهبري است و ما تابع ايشان هستيم، هر كس در هر جايگاه حقيقي و حقوقي كه زاويه با رهبري بگيرد ما در برابر دنيا و آخرتش مي ايستيم.
وي افزود: گشودن باب مذاكره اولين روش و تعديل قدرت هسته اي ايران دومين روش نفوذ دشمن است، تنها را ه رسيدن به اهداف متعالي نظام و انقلاب پافشاري روي اصول و اهداف انقلاب است دشمن براي كمرنگ كردن اين اصول تلاش مي كند.
وي اظهار كرد: وقتي مقام معظم رهبري در بياناتشان بحث انقلابي گري را از حوزه ها مطالبه كردند انتظار ما از حوزه هاي عليمه اين است، همانطور كه در حوزه بسيج تربيت نيروهاي مجاهد براي خدمت به انقلاب و رهبري داريم در اين بخش هم نيروهاي مجاهد و پا به ركاب رهبري داشته باشند والحمد لله اين موضوع در حوزه هاي علميه جاري است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.