قدس آنلاین/سینا حسینی: با اتمام رقابت‌های لیگ برتر در هفته بیست و هشتم مسابقات، حالا کارشناسان و صاحب نظران از هفته ماقبل آخر لیگ پانزدهم به عنوان کلیدی ترین هفته فوتبال خراسان نام می‌برند، به گونه ای که یکی از دو نماینده خراسان در تعیین قهرمان لیگ پانزدهم نقش آفرینی خواهد کرد و دیگری برای فرار از سقوط می‌تواند سرنوشتش را به دست خود رقم بزند. در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر، شاگردان رضا مهاجری در خانه میزبان یکی از سه مدعی عنوان قهرمانی در لیگ پانزدهم است.

  پای یک تیم مشهدی در میان است!

بازیکنان پدیده که تا دو هفته پیش روند بسیار خوب و ایده آلی را پشت سر گذاشتند، این روزها همانند هفته‌های ابتدای نیم فصل دوم عمل نمی‌کنند، به گونه ای که دو هفته پیاپی شکست را مقابل حریفان خود پذیرفته اند، اما انتظار می‌رود بازیکنان این تیم در هفته پیش رو با قدرت برابر استقلال خوزستان صف آرایی کنند تا از حیثیت حرفه ای خود بخوبی دفاع کند، به طور قطع توانمندی و انگیزه‌های بالای بازیکنان پدیده در این دیدار حساس و سرنوشت ساز می‌تواند حقانیت فوتبال خراسان را به اثبات برساند. از سویی دیگر، این امیدواری را برای اعضای هیأت مدیره جدید مجموعه اقتصادی سرمایه گذار خود به وجود آورد که با حمایت منطقی می‌تواند فصل آینده نماینده خوب و قابل اطمینانی برای فوتبال خراسان باشند.
اما دیگر نماینده فوتبال خراسان در رقابت‌های لیگ برتر بازی بسیار سرنوشت سازی پیش رو دارد. سیاه جامگان در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف ذوب آهن اصفهان برود. شاگردان فرهاد کاظمی برای بقا در لیگ برتر نیاز به کسب امتیاز کامل این بازی دارند، در غیر این صورت شانس ادامه حضورشان در جمع تیم‌های لیگ برتر به پایین ترین حد ممکن می‌رسد. با آنالیز نتایج هفته‌های گذشته و بررسی معادلات سقوط و بقای تیم‌های حاضر در منطقه سقوط، این واقعیت روشن می‌شود که اگر سیاه جامگان در بازی هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر امتیاز کامل را به دست نیاورد شرایطش بشدت بغرنج خواهد شد و احتمال سقوط به دسته پایین تر این تیم را تهدید خواهد کرد، بنابراین حالا وقت آن فرا رسیده که تمام مسؤولان استان در این مقطع سرنوشت ساز بدون توجه به آنچه در گذشته رقم خورد، وارد گود شوند تا نماینده فوتبال خراسان در لیگ برتر باقی بماند.
به طور قطع با حمایت و ورود مسؤولان استانی، سهمیه 12 میلیاردی فوتبال خراسان حفظ خواهد شد، اما در صورت ناکامی سیاه جامگان برابر ذوب آهن، این امتیاز به زیر 100 میلیون تومان کاهش خواهد یافت که این اتفاق نه تنها به سود آینده ورزش خراسان نیست، بلکه لطمه جبران ناپذیری به پیکر نحیف ورزش خراسان وارد خواهد کرد. از این رو وقت آن رسیده برای حمایت از نمایندگان فوتبال استان وارد گود شویم تا نمایندگان فوتبال خراسان در این برهه سرنوشت ساز احساس تنهایی نکنند.

 فرهاد کاظمی: در لیگ برتر می‌مانیم
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد با بیان اینکه برای پیروزی در هر دو بازی باقی مانده مصمم هستیم، گفت: سیاه جامگان به طور قطع در لیگ بر‌تر می‌ماند.
فرهاد کاظمی در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و سیاه جامگان مشهد که در هفته بیست و هشتم لیگ بر‌تر فوتبال با نتیجه یک بر صفر با پیروزی تیم صبا در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، اظهار داشت: تیم ما شرایط روحی و روانی خاصی داشت و در چنین شرایطی کار دشوار می‌شود و بازیکنان ما نیز برابر صبا بازی خوبی ارایه نکردند.
وی افزود: موقعیت‌هایی برای گلزنی به دست آوردیم، اما توپ‌های ما به گل تبدیل نشد و این به دلیل دفاع منسجمی بود که صبا اتخاذ کرده بود.
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: از بازیکنان خود رضایت دارم و ما باید در دو بازی باقی مانده با تمام قوا بجنگیم و اگر صبا به این شکل نمی‌جنگید و با ۱۱ بازیکن دفاع نمی‌کرد، شاید می‌توانستیم با امتیاز قم را ترک کنیم. دو بازی دیگر در پیش داریم و برای پیروزی در هر دو بازی باقی مانده مصمم هستیم و اطمینان داشته باشید که تیم ما در لیگ بر‌تر باقی خواهد ماند.
وی عنوان کرد: برای بازی با صبا چالش‌های خاص خود را داشتیم، برای مثال رضا عنایتی که بازیکن مهمی برای تیم ما به شمار می‌رود، آسیب دیده بود، اما با این حال برای سیاه جامگان بازی کرد.
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد تصریح کرد: عملکرد سیاه جامگان با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد و ظرفیتی که از آن بهره‌مند بوده، قابل قبول است و امیدوارم در دو بازی بعدی بهتر کار کنیم.

 مهاجری : از حیثیت فوتبال خراسان دفاع می‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان هم گفت: در دیدار مقابل ذوب‌آهن موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما نتوانستیم از آن‌ها به‌صورت مطلوب استفاده کنیم، اما هفته آینده برابر تیم مدعی استقلال خوزستان، با جبران نتایج دو هفته اخیر، از فوتبال خراسان دفاع خواهیم کرد.
محمدرضا مهاجری در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: تلاش زیادی کردیم تا پیروز میدان باشیم و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم، اما نتوانستیم از آن‌ها به‌صورت مطلوب استفاده کنیم.
وی افزود: در این بازی تلاش بسیار زیادی برای برد انجام دادیم، اما متأسفانه بازیکنان پدیده نتوانستند از موقعیت‎های خود بخوبی استفاده کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.