۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
کد خبر: 374388

«موسیقی مجلسی» با ترجمه فرید حسینیان تهرانی و دارا صادقی در غرفه نشر هرمس عرضه می‌شود.

جیمز جویس به نمایشگاه کتاب می‌آید

گر به اشعار جیمز جویس علاقه دارید، می‌توانید مجموعه‌ای از اشعار وی را از بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران خریداری کنید.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، «موسیقی مجلسی» با ترجمه فرید حسینیان تهرانی و دارا صادقی در غرفه نشر هرمس عرضه می‌شود.

در پیشگفتار این اثر، به قلم مایکل پتریک گیلسپی، استاد دانشگاه مارکوت، می‌خوانیم: کتاب «موسیقی مجلسی» نخستین اثر چاپ شده جویس در ماه مه 1907 از سوی انتشارات الکین متیوز در لندن انتشار یافت. این کتاب دربرگیرنده 36 قطعه شعر به هم وابسته است که به صورت منظومه‌ای با لحن غنایی، حسیات گوناگون برانگیخته از عشقی آرمانی را که به ناکامی می‌کشد، عرضه می‌کند.

در بخش دیگری از این متن آمده: جیمز جویس در سراسر زندگی هنری‌اش، همواره خود را شاعر می‌انگاشت. شعرهایی که در این گزینه گرد آمده‌اند خوانندگان را با نمونه‌های بارزی از تسلط او بر ژانری آشنا می‌سازند که جویس در قالب آن به توان غنایی خود والایش بخشیده است؛ توانمندی‌های که مشخصه همه آثار نوشتاری‌اش شده‌اند.

انتشارات هرمس، کتاب «موسیقی مجلسی» را در 90 صفحه و با شمارگان هزار نسخه منتشر کرده است.

این کتاب به قیمت 14 هزار تومان عرضه می‌شود.

به گزارش ایسنا، بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، از پانزدهم تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه سال جاری در محل نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.