قدس آنلاین - ایلام: بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت: دو نفر از اهالی یکی از روستاهای شهرستان دهلران به قتل رسیدند.

قتل دو دهلرانی در اختلافات خانوادگی

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، عبدالکریم سبزواری با بیان اینکه با توجه به وصول گزارش عوامل انتظامی شهرستان دهلران در عصر روز جمعه (۱۰ اردیبهشت) مبنی بر وقوع ۲ فقره قتل عمد در محل اراضی فسیل روستای کاور، بلافاصله به همراه عوامل پلیس آگاهی و یگان امداد نیروی انتظامی به محل حادثه عزیمت نمودیم، اظهارداشت: قاتل متواری شده و در تحقیقات اولیه هویت وی به نام م.غ شناسایی گردید.

وی با اشاره به اینکه با همکاری عوامل انتظامی و بسیج مستقر در روستای کاور شناسایی محل اختفای متهم به قتل در حال انجام است، افزود: علت حادثه اختلافات خانوادگی بوده و متهم و مقتولین دارای قرابت نسبی و سببی هستند.

بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دهلران با تأکید بر اینکه موضوع حادثه هیچ گونه ارتباطی به برگزاری انتخابات دور دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه جنوب ایلام ندارد، خاطرنشان ساخت: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی و با تمام توان در حال بررسی موضوع و دستگیری متهم به قتل می باشند و به محض دستگیری متهم نسبت به اطلاع رسانی اقدام خواهیم نمود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.