قدس آنلاین: فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: اقتصاد مقاومتی را باید در مرحله اقدام و عمل نشان دهیم تا خواسته به‌حق مقام معظم رهبری در این رابطه محقق شود.

اقتصاد مقاومتی را باید در مرحله اقدام و عمل نشان دهیم

به گزارش قدس آنلاین، سرتیپ دوم پاسدار یعقوبعلی نظری ظهر امروز در دیدار فرماندهی و مسئولان سپاه امام رضا(ع) با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی که در آستانه هفته پاسدار و هفته عقیدتی سیاسی سپاه در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد، اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیار زیادی در سپاه کشور و استان وجود دارد و مقام معظم رهبری از سپاه دفاع محافظه کارانه نخواستند.وی افزود: باید از مجموعه سپاه یک سازمان پویا و انقلابی با نگاه و تفکر جهادی بسازیم و پاسدارانی با این نگاه می‌خواهیم تا این مهم را عملی کنیم.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه در مجموعه سپاه روح ونگاهی جهادی پابرجا است، خاطرنشان کرد: در سازندگی درونی باید تمامی جوانب را مدنظر داشت و نباید تنها محدود به مسائل و موارد اولیه باشیم.
سردار نظری تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی را باید در مرحله اقدام و عمل نشان دهیم تا خواسته به‌حق مقام معظم رهبری در این رابطه محقق شود و در حوزه فرهنگی هم باید برنامه‌ای خاص و متناسب با شهر امام رضا(ع) اجرا شود.
وی تأکید کرد: امیدواریم که در مأموریت‌های امنیتی، نظامی، دفاعی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به گونه‌ای انجام وظیفه کنیم که شرمنده ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها و همچنین ملت شریف ایران نشویم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.