مدیر اجرایی بقعه متبرکه امامزاده سیدمحمد(ع) مشهد گفت: اعضای بدن مرحومه زهرا خلیلی، خادم افتخاری بقعه متبرکه امامزاده سیدمحمد(ع) مشهد به ۶ بیمار نیازمند اهدا شد.

اعضای بدن خادم افتخاری بقعه متبرکه امامزاده سیدمحمد(ع) مشهد به ۶ بیمار نیازمند اهدا شد

به گزارش قدس آنلاین، جواد کاملان مدیر اجرایی بقعه متبرکه امامزاده سیدمحمد(ع) مشهد گفت: اعضای بدن مرحومه زهرا خلیلی خادم افتخاری بقعه متبرکه سیدمحمد(ع) مشهد که دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده وی، به ۶ بیمار پیوند شد و حیاتی دوباره به این بیماران بخشید.
کاملان با بیان اینکه این خادم افتخاری بقعه از 3 ماه پیش در بستر بیماری بود و چندی پیش مورد عمل جراحی قرار گرفت، افزود: متاسفانه این مرحومه پس از عمل جراحی به کما رفته و پزشکان معالج مرگ مغزی را تایید کردند.
مدیر اجرایی بقعه متبرکه امامزاده سیدمحمد(ع) مشهد تصریح کرد: با انتقال وی به بیمارستان منتصریه مشهد کلیه ها، کبد، قرینه دو چشم و قسمتی از پوست مرحومه به ۶ بیمار نیازمند اهدا شد.
وی افزود: مرحومه از یک سال گذشته به عنوان خادم افتخاری بقعه مشغول به خدمت بود.
محمد صائبی همسر مرحومه زهرا خلیلی نیز با بیان اینکه همسرم خود نیز به اهدا اعضای بدنش رضایت داشت، گفت: از اینکه اهدا اعضای بدن همسرم به زندگی ۶ بیمار حیاتی دوباره بخشیده و آنها می‌توانند راحت تر زندگی کنند؛ خوشحال هستم.
یادآور می‌شود مرحومه زهرا خلیلی 46 ساله و سه فرزند داشت.
امامزاده سیدمحمد(ع) از نوادگان امام موسی کاظم(ع) می‌باشد و بقعه متبرکه این امامزاده شریف در ابتدای خیابان طبرسی مشهد و در جوار حرم مطهر رضوی که به گنبد خشتی معروف بوده همه روزه پذیرای خیل عظیم زائرین و مشتاقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.