به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ شهرام صادقی، مسئول بسیج سازندگی همدان با اعلام مطلب فوق افزود: در حوزه تحقق اقتصاد مقاومتی امسال موضوع صنایع تبدیلی با اولویت قطب بندی و منطقه‌ای در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

در مناطق روستایی استان همدان ۳۰۰ واحد صنایع تبدیلی ایجاد می‌شود

وی هدف  از اجرای این طرح را توجه به استفاده بهینه از بیشترین محصولات کشاورزی تولید شده در هر منطقه بر شمرود و خاطر نشان کرد: در حال حاضر کبودراهنگ ،رزن و بهار از جمله شهرستانهایی هستند که میزان تولیدات صیفی جات آنها بالا بوده به همین دلیل در ایجاد صنایع تبدیلی نیز در اولویت قرار دارند.
مسئول بسیج سازندگی همدان با بیان اینکه توجه به صنایع تبدیلی باعث اشتغالزایی  و کسب در آمد ساکنین  آن مناطق می‌شود تصریح کرد:همچون سالهای گذشته بسیج سازندگی دیگر برنامه‌های خود را دنبال کرده تا اقتصاد مقاومتی که از تاکیدات و دستورات مقام معظم رهبری برای پویایی اقتصاد جامعه می‌باشد محقق گردد.
وی گفت: در همین راستا در روزهای گذشته و به مناسبت 17 اردیبهشت، سالروز تاسیس بسیج سازندگی 5 واحد تولیدی قارچ، بلدرچین و گلخانه در شهرستان های کبودراهنگ، رزن  و تویسرکان با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان و اشتغالزایی برای 10 نفر افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.