قدس آنلاین/ حسین پورحسین: به دنبال سخنان نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شوراي اسلامي مبنی بر اختیاراتی که از سوی شورای عالی امنیت ملی به هیأت مدیره جدید پدیده شاندیز داده شد، سهامداران انتظار دارند شاهد حل مشکلات این مجتمع بزرگ تجاری باشند.

هیأت مدیره «پدیده» کارهای عملیاتی را آغاز کند

استاندار خراسان رضوي در این زمینه به خبرنگار قدس گفت: همان طور که روزنامه قدس پیگیر مشکلات پیش روی پروژه پدیده شاندیز بوده و اطلاع رسانی کرده است هیأت مدیره جدید پدیده تشکیل شد و معاون عمرانی وزیر کشور هم آمدند و مباحث خوبی مطرح شد.
علیرضا رشیدیان افزود: امیدوارم هیأت مدیره با اختیاراتی که دارد کارهای عملی را در رابطه با راه اندازی این پروژه در چارچوب مصوبات که توسط کمیسیون مربوط و شورای امنیت مصوب شد به اجرا درآورند.
وی همچنین درباره گشایش در روند ساخت و ساز در حاشیه شهر مشهد هم گفت: کار در حاشیه شهر باید توجیه اقتصادی داشته باشد و سرمایه گذار تمایل به سرمایه گذاری پیدا کند و شرایط برای توجیه اقتصادی آن مهیا شود.
استاندار خراسان رضوي با اشاره به اینکه تا 15 درصد تسهیلات برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم شده است، افزود: بنا شد در شورای راهبردی شهر مشهد هزینه‌های تمام شده به نحوی کاهش یابد که بخش خصوصی بتواند در حاشیه شهر سرمایه گذاری کند و این سرمایه گذاری هم توجیه اقتصادی داشته باشد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مالباخته IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    20 0
    شمارو به خدا به فریاد مابرسید . داریم سکته میکنیم
  • حسین IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    18 2
    با این بلایی که سر پدیده آوردید بازهم انتظار دارید سرمایه گذار در مشهد سرمایه گذاری کند
  • غلام IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    1 1
    شما مشکل پدیده را که خودتون بوجود اوردین حل کنید حاشیه شهر پیشکشتون
  • محمد رضا IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    4 0
    دقیقا تا کی باید صبر کنیم که به پولمون برسیم؟ خسته شدیم از این همه وعده های دروغ...