سخنگوی کمیته ۷ نفره ساماندهی اصولگرایان مجلس دهم معتقد است اکثریت مستقلین جذب فراکسیون فراگیر شدند.

نخستین جلسه فراکسیون فراگیر به معنای تصمیم برای ریاست لاریجانی نبود
به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین از رایزنی برای تشکیل جلسه دوم فراکسیون اصولگرایان مجلس در آینده نزدیک خبرداد.

 

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نخستین جلسه فراکسیون فراگیر با علی لاریجانی به معنای حمایت از ریاست وی در مجلس دهم بود و یا خیر؟ گفت: فراکسیون اصولگرایان قطعا باید در این رابطه تصمیم‌گیری کند چرا که اگر این فراکسیون هر تصمیمی اتخاذ کند همه از آن تبعیت خواهند کرد.

نماینده مردم ورامین ادامه داد: نخستین جلسه فراکسیون فراگیر به دعوت آیت‌الله موحدی کرمانی انجام شد که این جلسه به معنای تصمیم‌گیری این فراکسیون مبنی بر حمایت از ریاست علی لاریجانی در مجلس نبود.

نقوی حسینی در ادامه در پاسخ به سوالی دیگری مبنی براینکه آیا گزینه مورد حمایت فراکسیون اصولگرایان مجلس دهم تاکنون مشخص شده و یا خیر، گفت: فراکسیون در این رابطه تصمیم‌گیری خواهد کرد و ما از ابتدا بنابر این داشتیم که از فراکسیون به رئیس مجلس برسیم نه اینکه از رئیس به فراکسیون.

عضو کمیته هفت نفره ساماندهی اصولگرایان مجلس دهم در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه فراکسیون فراگیر در جذب نیروهای مستقل مجلس به چه میزان موفق بوده است، تصریح کرد: بنده معتقدم اصولگرایان در این زمینه بسیار موفق بوده‌اند.

نقوی حسینی ادامه داد: تشکیل فراکسیون در عین ناباوری خیلی‌ها انجام شد، نزدیک به 160 نفر در این فراکسیون حضور پیدا کردند و 20 نفر هم که شناخته شده بودند با تماس حضور خود را در این فراکسیون اعلام کردند.

نماینده مردم ورامین افزود: اینکه گفته می‌شود 20 نفر از نمایندگان از طریق تماس تلفنی حمایت خود را از فراکسیون اعلام کرده‌اند نباید به نحوی منظور شود که این نمایندگان ناشناس بوده‌اند چرا که این نمایندگان به اندازه کافی شناخته شده هستند.

نقوی حسنی با بیان اینکه فراکسیون فراگیر با 180 عضو تشکیل می‌شود، در پایان خاطرنشان کرد: با وجود حضور 180 نماینده در فراکسیون فراگیر باید گفت که اکثریت مستقلین مجلس دهم جذب فراکسیون فوق شده‌اند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.