قدس آنلاین-شهرکرد،هومن نجاتی؛ اقتضاء پرچم حسینی آن‌چنان مقاومت و آن چنان ایستادگی است که مدام و مستمر دشمن مأیوس و در وحشت و اضطراب و هراس باشد.

    اهتزار پرچم امام حسین(ع) بیعت مجدد با اهل بیت(ع) است  

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در مراسم در مراسم اهتزاز پرچم امام امام حسین (علیه اسلام) به مناسبت روز پاسدار با تبریک آغاز ماه شعبان و ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) گفت: میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع)  و روز پاسدار و بعد از آن اعیاد یکی پس از دیگری و خود ماه پربرکت شعبان عیدی بزرگ و عظیم است که خدای تبارک و تعالی به اهل معرفت و اهل دل عطا کرده است تا از این ظرفیت نورانی ماه شعبان استفاده کنند و تقرب بیشتر به خدای تبارک و تعالی داشته باشند و هر چه بیشتر از شیطان و شیاطین و نفس دور شوند و زمینه ارتقاء همه جانبه خودشان را در این ماه‌ها فراهم سازند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام حقیقت و ماهیت اهتزار همه ساله پرچم امام حسین(ع) در این مکان را «بیعت مجدد» با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) خواند و گفت: اکنون که این پرچم بالای سَر ما قرار گرفته است از خدای متعال می‌خواهیم که  تا ابد این پرچم را بالای سَر ما قرار بدهد و ما را زیر این پرچم نگه بدار، تا به این پرچم ببالیم و مقاوم باشیم و با همه یزیدیان و معاویه‌های عالم و همه ظلمه و طواغیت و استکبار همان‌گونه که حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) جنگید، بجنگیم و ایستادگی کنیم

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: از خدای متعال می‌خواهیم همان‌گونه که حسینیان عالم در همه سختی‌ها، نازیبایی‌ها و تحریم‌ها ایستادگی کردند ما نیز بتوانیم تحریم‌ها، نازیبایی‌ها،  هجمه و فشارهای مستکبران را تحمل کنیم و به دشمن نَه بگوییم و یک بار هم لبخند رضایت در برابر آن‌ها نزنیم که دشمنان احساس کنند ما با آن ها هستیم و می‌خواهیم به آن‌ها بپیوندیم و دل به آن‌ها بسپاریم و از آن ها کمک بگریم.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: اقتضاء پرچم حسینی آن‌چنان مقاومت و آن چنان ایستادگی است که مدام و مستمر دشمن مأیوس و در وحشت و اضطراب و هراس باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان ناامید کردن و به ترس و وحشت انداختن دشمنان را نیز هدف از تاسیس سپاه و بسیج دانست و تصریح کرد: بسیجیان و سپاهیان ما برای همین دست به دست هم داده‌اند و  در کنار هم ایستاده‌اند و یک ایران مقاوم شکل داده‌اند  تا دشمن را بلرزانند و بترسانند و دشمن را در وحشت و هراس نگه بدارند و اسلام انقلابی را زنده نگه دارند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام تاکیدکرد: اسلام انقلابی یعنی «نَه گفتن به آمریکا، صهیونیست، نفاق و نَه گفتن به همه آن‌هایی که می‌خواهند با ارزش‌های حسینی ما بجنگند» و این  اسلام انقلابی ما است و ما به این اسلام انقلابی می‌بالیم و افتخار می‌کنیم و از خدا می‌خواهیم با این اسلام انقلابی زنده باشیم و با این اسلام انقلابی بمیریم و با این اسلام انقلابی محشور بشویم.

امام جمعه شهرکرد افزود:  اسلام انقلابی یعنی «مقاومت و ایستادگی زیر پرچم قرآن، ولایت و اهل‌بیت برای همیشه افتخار ما است.» راه این است و راهی غیر از این نداریم. این راه را حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) برای ما ترسیم کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.