کار را باید به مردم سپرد تا موانع برطرف شود و یکی از موانع کار، قاچاق کالاست که سال گذشته ۲۰ درصد کاهش قاچاق و ۴۷ درصد هم افزایش کشفیات قاچاق داشته ایم.

کار را باید به مردم سپرد تا موانع برطرف شود 

 وزیر دادگستری گفت: آمریکا در موضع انفعال قرار گرفته و اگر اقتدار داشته باشیم برجام را به نتیجه می رسانیم.
به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی روز سه شنبه در اجتماع مردم سیرجان در مهدیه این شهر افزود: وزیر امور خارجه کشورمان به عنوان وزیر و دیپلمات نیست بلکه قدرت و اقتدار یک ملت است و اینکه ما دنیا را تسلیم خود کردیم که به حق ملت ایران اعتراف کنند نشانه اقتدار است.
وی مذاکره هسته ای را نماد هوشمندی ملت ایران دانست و اظهار کرد: رهبری کشورمان به درستی تدبیر می کنند و ما هم به عنوان کارگزاران باید راه را ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه ملت ایران، قوه قضائیه و دستگاه قضایی باید مقتدر باشند افزود: اقتصاد مبحث مهمی است و دشمنان می خواهند فضای اقتصادی را بر ما تنگ کنند.
وزیر دادگستری با تبریک روز پاسدار گفت: وجود 600 شهید و هزار جانباز در سیرجان به پیروی از امام حسین (ع) است و کشور ما شاهد این سربلندی است و افتخار می کنیم که زندگی مان حسینی است و امروز روز عزت است. 
وی افزود: دشمنان می خواهند امنیت را از بین ببرند و ملت ایران مدعی است که پنجه در پنجه آمریکا انداخته؛ بر این اساس دشمنان به راحتی از ایران نمی گذرند.
عضو کابینه دولت تدبیر و امید اظهار کرد: مکر و حیله و ناجوانمردی ها همیشه بوده، انسان باید تابع حق باشد، ما یک ملت صاحب تفکر هستیم، انقلابی بزرگ ایجاد کردیم و به موضع حاکمیت تبدیل شدیم.
وی گفت: ما می دانیم که مشکل اشتغال داریم اما در دوره سال 93 و 94، 620 هزار نیروی شغل ایجاد و 800 هزار نیروی جویای کار وارد بازار شده است. 
وی ادامه داد: در کشورهای اروپایی ترازهای اقتصادی همه منفی بوده اما با وجود تحریم ها در سال 94 یک میلیارد و 40 میلیون دلار تراز مثبت تجاری داشته ایم.
پورمحمدی بر فعال کردن بخش خصوصی با هدف عملکرد مطلوب تر تاکید کرد و گفت: کار را باید به مردم سپرد تا موانع برطرف شود و یکی از موانع کار، قاچاق کالاست که سال گذشته 20 درصد کاهش قاچاق و 47 درصد هم افزایش کشفیات قاچاق داشته ایم.
وی با تاکید بر وحدت و همدلی گفت: نباید گذاشت این وحدت خدشه دار شود و همه اقتدار ما به خاطر همبستگی ملت و دولت است. 
وی گفت: کرمان از استان های پیشرو در عمران و آبادانی است که طرح هایی با سرمایه گذاری 130 هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش خصوصی در حال انجام و نیازمند همکاری دولت برای رفع موانع است و مجتمع گل گهر سیرجان می تواند تمام نیروهای بومی را به کار گیرد.
وزیر داگستری گفت: آب صنعتی از دریای عمان به استان کرمان منتقل می شود و آب شرب بخشی از استان هم از بهشت آباد تامین خواهد شد که هر یک 60 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و باید در برنامه کار قرار گیرد.
وی تصریح کرد: امروز این استان نیازمند سرمایه گذاری است و باید راه را برای حضور سرمایه گذاران باز کرد. 
وزیر دادگستری امروز سه شنبه همزمان با ورود رئیس جمهوری به استان کرمان وارد سیرجان شد و مورد استقبال مسئولان این شهر قرار گرفت.
معاونان رئیس جمهوری و وزیران در سفر رئیس جمهوری به عنوان نمایندگان وی به شهرستان های استان سفر و در دیدارهای مردمی و نشست با مسئولان محلی، وضعیت مناطق مختلف را بررسی می کنند. 
مرکز شهرستان سیرجان در 175 کیلومتری غرب کرمان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.