۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
کد خبر: 378800

قدس آنلاین- تبریز: ماشین‌سازی تبریز چهارمین تیم لیگ برتری فوتبال تبریز به شمار می‌رود.

چهارمین تیم لیگ برتری فوتبال تبریز!

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، تیم ماشین‌سازی تبریز در هفته سی‌و‌هفتم لیگ دسته اول ایران با برتری سه بر صفر برابر مس رفسنجان به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد.

ماشین‌سازی تبریز با 48 سال قدمت قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان به شمار می‌رود، اما صعود این تیم به لیگ برتر فوتبال کشور بیست سال به درازا کشیده و پیش از این تیم سه تیم دیگر تبریز به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرده بودند.

تراکتورسازی تبریز در اولین دوره لیگ برتر فوتبال کشور حضور داشته و در حالا حاضر نیز با سه نایب قهرمانی پرافتخارترین تیم تبریزی در لیگ برتر به شمار می‌رود.

شهرداری تبریز دومین تیم تبریزی بود که به لیگ برتر صعود کرده و دو سال هم سابقه حضور در این رقابت‌ها را دارد. البته شهرداری تبریز سه  فصل پیش از به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرده بود که با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور به لیگ دسته دو سقوط فرستاده شد.

گسترش‌فولاد تبریز نیز سومین تیم تبریزی بود که سه فصل پیش جواز صعود به این رقابت‌ها را کسب کرده و از حیث بیشترین حضور بعد از تراکتورسازی قرار داد.

بدین ترتیب تیم ماشین‌سازی تبریز به عنوان چهارمین نماینده فوتبال تبریز موفق شد به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کند.

ماشین‌سازی تبریز سابقه حضور در مسابقات جام تخت‌جمشید، لیگ قدس و لیگ آزادگان را داشته است. این تیم فاتح تنها دوره برگزار شده جام چی‌چست بوده و در سال 73 نیز به عنوان بهترین تیم شهرستانی کشور معرفی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.