قدس آنلاین- لرستان: فرمانده انتظامي بروجرد درجلسه شوراي فرهنگ عمومي اين شهرستان بر لزوم تعامل ، همكاري و مشاركت هرچه بيشتر همه دستگاه ها در برقراري امنيت تأكيد كرد.

برقراري امنيت مستلزم تعامل و همكاري همه دستگاه ها

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد،پليس سرهنگ "عليرضادليري"در اين جلسه اي که حجت الاسلام والمسلمين "حسن ترابي" امام جمعه و ديگر مسئوولان بروجرد نيز حضور داشتند گفت : رشد و توسعه هر شهر در برقراري امنيت جامعه به همكاري ، وحدت و تعامل دو سويه بين پليس و همه دستگاه ها بستگي دارد.

قرمانده انتظامي بروجرد تصريح کرد: تشديد اقدامات فرهنگي و اجتماعي عامل مهمي در پيشگيري از سرقت و جرايم در سطح جامعه مي باشد.

وی  تأکيد کرد: پيشگيري انتظامي و اجتماعي نقش مهمي در وقوع سرقت داشته و احساس امنيت را براي شهروندان به ارمغان مي آورد.

فرمانده انتظامي بروجرد بيان داشت : هرچه تعامل ادارات با پليس بيشتر باشد آرامش بيشتري براي شهروندان ايجاد مي شود.

فرمانده انتظامي بروجرد خاطر نشان کرد: کاهش سرقت نيازمند ورود و اقدام جهادي همه دستگاه هاي ذيربط است .

دليري در پايان با اشاره به اهداف طرح تشديد مبارزه با سرقت گفت: تقويت و مشارکت سازمان‌ها در زمينه توليد امنيت و اصلاح فرايند مبارزه با سرقت و بکارگيري توان ساير نيروهاي پليس و دستگاه‌ها در امر تشديد مبارزه بسيار موثر است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمين "حسن ترابي" امام جمعه بروجرد در اين جلسه با بيان اينكه وجود امنيت و آرامش در جامعه با حضور نيروي انتظامي محقق خواهد شد گفت: در اين راستا اقدامات مفيد و موثر فرماندهي انتظامي شهرستان در ايجاد نظم و امنيت اجتماعي قابل تقدير است

وي در پايان از تمامي ادارات خواست : تا در زمينه امنيت و سايرموارد با نيروي انتظامي همکاري و تعامل داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.