قدس آنلاین - لرستان: جانبازان ترویج دهنده فرهنگ جهاد و شهادت بزرگ‌ترین سرمایه ماست این سرمایه هستید و خودباوری و اعتماد به نفس را در کشور نهادینه می کنند، امروزه جوانان ما باید در هر مرحله و رشته‌ای از شما سرمشق بگیرند.

جانبازان خودباوری و اعتماد به نفس را در کشور نهادینه کردند

به گزارش قدس انلاین از خرم آباد، استاندار لرستان در مراسم بزرگداشت روز جانباز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به ارادت و اعتقاد عجیب مردم لُر به حضرت ابوالفضل(ع) اشاره کرد و گفت: فرهنگ جهاد و شهادت بزرگ‌ترین سرمایه ماست.

هوشنگ بازوند از فرهنگ جهاد و شهادت به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه یاد کرد و افزود:مقام معظم رهبری به‌عنوان بزرگ‌ترین رهبر جانبازان، در سال ۶۰ که مورد ترور قرار گرفتند امام خمینی(ره) در پیامی که به ایشان دادند، اولین جمله تبریک درجه جانبازی بود.

وی با اشاره به این‌که امام خمینی(ره) فرمود: «از جانبازی تا شهادت فاصله کمی هست»، تصریح کرد: به همین دلیل این افتخار نصیب شما شده است که شما از حضرت عباس(ع) بزرگ‌ترین جانباز تاریخ انسانیت و بشریت و مقام معظم رهبری الگو بگیرید.

استاندار لرستان عنوان کرد: از همسران جانبازان به‌دلیل فداکاری بیش‌از حدی که دارند تشکر می‌کنم، چراکه همان ایثار و فداکاری جانبازان را همسران آن‌ها نیز انجام می‌دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.