رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با آیت الله علوی گرگانی گفت: اگر قرار بود عملیات های امداد و نجات توسط دولت انجام شود به ۵۰ هزار نفر نیرو نیاز بود، در حالی که جمعیت هلال احمر با اتکا به نیروهای داوطلب و حمایت های مردمی این وظیفه خطیر را به عهده دارد. 

امداد و نجات بدون جمعیت هلال احمر به ۵۰ هزار نیرو نیاز دارد

رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با آیت الله علوی گرگانی گفت: اگر قرار بود عملیات های امداد و نجات توسط دولت انجام شود به 50 هزار نفر نیرو نیاز بود، در حالی که جمعیت هلال احمر با اتکا به نیروهای داوطلب و حمایت های مردمی این وظیفه خطیر را به عهده دارد. 
به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ حجت الاسلام و المسلمین معزی در دیدار با آیت الله العظمی علوی گرگانی با اشاره به اهداف بشردوستانه این جمعیت اظهار کرد: جمعیت هلال احمر هدفی جز خدمت به مردم ندارد، یکی از اصول این جمعیت بی غرضی است و تنها با اتکا به الطاف الهی به عنوان نهاد خیریه و عام المنفعه در حوادث مختلف به مردم ارائه خدمت کرده و رنج و آلام آنها را تسکین می دهد. 
وی افزود: پشتیبان جمعیت هلال احمر مردم هستند و اگر دولت نیز کمک هایی به جمعیت اختصاص می دهد به دلیل خدماتی است که هلال احمر به مردم ارائه می دهد.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه دیدار با مراجع و پشتیبانی حضرات آیات باعث افزایش اعتماد مردم به جمعیت هلال احمر می شود، تصریح کرد: امیدواریم جمعیت هلال احمر از رهنمود و حمایت شما بهره مند شود چرا که هلال احمر به عنوان واسطه ای بین دستان خیرین و نیاز نیازمندان عمل می کند.
وی با اشاره به اینکه 2 میلیون جوان به صورت داوطلبانه در جمعیت هلال احمر به مردم خدمت رسانی می کنند، خاطر نشان کرد: همچنین خانه های هلال برای ارتباط جمعیت با عموم جامعه و خدمت به آنها در سراسر کشور افتتاح می شود.
سید امیرمحسن ضیائی؛ رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با آیت الله العظمی علوی گرگانی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر از مردم و برای مردم است، گفت: امسال نود و چهارمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر است که با اهداف بشر دوستانه به مردم خدمت می کند.
وی افزود: اگر قرار بود عملیات های امداد و نجات که هلال احمر متولی آن است توسط دولت انجام می شد به 50 هزار نفر نیرو و 6 هزار میلیارد اعتبارات بودجه ای نیاز بود در حالی که جمعیت هلال احمر با اتکا به نیروهای داوطلب و حمایت های مردمی این وظیفه خطیر را به عهده دارد. 
رئیس جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: برای ما مهم است که در راستای اهداف و فعالیت های جمعیت از کمک مردم بهره ببریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.