قدس آنلاین- لرستان: در شهرک‌های صنعتی لرستان ۶۲ واحد راکد وجود دارد که اگر بنا باشد بانک ها مشکلات آنها را مرتفع نکنند ،این واحد ها همچنان راکد خواهند ماند.

رفع موانع تولید برای ۶۲ واحد راکد در شهرک‌های صنعتی استان توسط بانک ها

به گزارش قدس آنلاین از خرم  آباد، معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار لرستان در جلسه ستاد تسهیل استان گفت: از ابتدای جلسات ستاد تسهیل تأکید شده که مصوبات فرجه زمانی داشته باشند و مورد ارزیابی قرار گیرد.

مهرداد غضنفری اظهار داشت: بانک عامل نیز باید پیگیر شود تا برای رفع مشکل ورود پیدا کنیم و  دبیرخانه باید آمار پیشروی مسیر مصوبات را بدهد.

وی با بیان اینکه به بانک‌های دعوت‌شده و غایب در جلسه به دلیل عدم حضور باید تذکر د‌اد، تاکید کرد: به بانک‌ها اعلام‌شده که بدهی معوق و چک برگشتی را ملاک قرار ندهند و استاندار نیز تأکید کردند ماده سه دستورالعمل که در این رابطه است نیز به‌وضوح به تمام مدیران عامل بانک‌های دولتی و غیردولتی و مؤسسات دولتی ابلاغ‌ شده و امروز به طور کتبی این بخش‌نامه را به همه بانک‌ها ابلاغ و آثار اجرایی و عملیاتی این بخش‌نامه را از هفته آینده رصد می‌کنیم.

غضنفری اظهار کرد: برای مصوبات امسال  جلسه ستاد تسهیل هنوز ارزیابی نهایی انجام نشده ولی در سال  ۹۴ از ۳۱۱ مصوبه این ستاد ۱۶۱ مصوبه اجرایی و مشکل این واحدهای تولیدی حل‌شد و بقیه مصوبات نیز در دست بررسی و اقدام است.

معاون استاندار تصریح کرد: حدود 20 درصد از مشکلات مصوبات مربوط به سرمایه‌گذاری است که بنا است با جایگزینی و کارآفرینی جدیدی رفع شود.

وی گفت:مصوبات ستاد تسهیل امسال هنوز در فرجه و مهلت زمانی هستند و به محض اتمام مهلت مذکور،دستگاههای اجرایی و بانک های مسئول مورد ارزیابی قرار میگیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.