قدس آنلاین- لرستان: تا پایان تیرماه، ۲۰ پرواز مشهد در روزهای شنبه و سه‌شنبه خرم‌آباد انجام خواهد شد.

۲۰ پرواز مشهد به  خرم‌آباد انجام خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد،  معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در جلسه توسعه پروازهای فرودگاه خرم‌آباد گفت: یکی از اولویت‌های موردنظر استاندار از بدو ورود به استان توجه به توسعه فرودگاه خرم‌آباد و ساماندهی آن بوده است چراکه نقش سازنده‌ای در توسعه استان دارد.

سید سعید شاهرخی  اظهار داشت:در حال حاضر ماهیانه دو پرواز به عتبات عالیات داریم و در طول سال نیز این روند ادامه خواهد داشت.

  وی عنوان نمود:همچنین از 4، 5 پرواز تهران در گذشته به 30 پرواز مرتب رسیده‌ایم که همزمان با آن طرح توسعه فرودگاه نیز پیگیری می‌شود.

شاهرخی با بیان اینکه پرواز خرم‌آباد به  مشهد از مطالبات جدی مردم است، افزود: در این دو ماه آینده ممکن است این پروازها با کمبود متقاضی  روبرو شوند برای همین تمام ارگان‌ها و دستگاه‌ها باید وضعیت موجود را ساماندهی کنند تا منجر به تعطیلی آن نشود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تصریح کرد: هزینه این سفر، رفت و برگشت با امکان اسکان و غذا حدود 500 هزار تومان بوده که توسط چارترکننده تعیین شده است.

وی یادآور شد: تا پایان تیرماه حدود 20 پرواز در روزهای شنبه و سه‌شنبه انجام خواهد شد که هرکدام از دستگاه‌ها می‌بایست آمار اعزام‌کنندگان خود را به ما اعلام کنند.معاون سیاسی امنیتی استاندار خاطر نشان کرد: تسهیلاتی نیز برای زائرین در حال پیگیری است و به افراد کم بضاعت جهت انجام سفر زیارتی داده خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.