دولت کره جنوبی قصد دارد در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ که در بازه ۹ تا ۲۵ فوریه ۲۰۱۸ در شهر پیونگ چانگ کره جنوبی برگزار می‌شود، از ترجمه خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی به هفت زبان مختلف استفاده کند. کره جنوبی هم چنین قصد دارد برخی از بازی‌های اصلی المپیک را به صورت واقعیت مجازی ۳۶۰ درجه فیلمبرداری کند.

کره جنوبی در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ از هوش مصنوعی و واقعیت مجازی ۳۶۰ درجه استفاده خواهد کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، دولت کره جنوبی قصد دارد در بازی‌های المپیک زمستانی 2018 که در بازه 9 تا 25 فوریه 2018 در شهر پیونگ چانگ کره جنوبی برگزار می‌شود، از ترجمه خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی به هفت زبان مختلف استفاده کند. کره جنوبی هم چنین قصد دارد برخی از بازی‌های اصلی المپیک را به صورت واقعیت مجازی 360 درجه فیلمبرداری کند. 

دولت کره جنوبی روز جمعه اعلام کرد که قصد دارد به منظور میزبانی موفقیت آمیز از بازی‌های المپیک زمستانی، از مجموعه‌ای از سیستم‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات بسیار پیشرفته استفاده کند. به گفته وزارت علوم، ICT و برنامه‌ریزی‌های آتی کره جنوبی، سرویس های ترجمه خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی به هفت زبان مختلف شامل انگلیسی، چینی و فرانسوی و در زمان واقعی در اختیار ورزشکاران و بازدیدکنندگان این رویداد که در شهرستان پیونگ چانگ از استان گانگوون برگزار می‌شود، قرار خواهد گرفت.

مطابق با این طرح، برخی از ورزش‌های مهم همچون اسکی پرش یا اسنوبورد سواری با استفاده از دوربین‌های واقعیت مجازی 360 درجه فیلمبرداری می‌شوند و سپس به صورت زنده برای هدست های منطبق و هم چنین به صورت زنده و با کیفیت آلترا اچ دی پخش خواهند شد. وزارت علوم و ICT کره جنوبی هم چنین سرویس های اینترنت اشیا (IoT) و ارتباط موبایلی 5G را نیز در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد داد.

کره جنوبی هم چنین قصد دارد به عنوان بخش دیگری از تلاش‌ها برای افزایش امنیت سایبری، طی پنج سال آینده بیش از هفت هزار نفر را تحت آموزش‌های مرتبط قرار دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.