قدس آنلاین- احمد فیاض: پس از انتشار پیامکی خبر عدم پرداخت حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح؛ سابا؛ از پرداخت به موقع حقوق یادگاران و پیشکسوتان نیروهای مسلح خبر داد

سابا: حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح پرداخت می شود(عکس)

به گزارش قدس آنلاین؛ بر اساس اطلاعیه ای که متن آن ساعتی قبل بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح(سابا) قرار گرفت؛ تصریح شد: بر اساس قول مساعد سازمان مدیریت و برنامه ریزی؛ حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان نیروهای مسلح به موقع پرداخت خواهد شد.

در ادامه خبر آمده است: سازمان تامین اجتماعی ن.م در حدود 2 سال گذشته و بر طبق میثاق و پیمان خود با بازنشستگان ، سعی نموده تا حقوق مشترکین خود را با وجود تمام ناملایمات و مشکلات، قبل از پایان هرماه به حساب ایشان واریز نماید.

امید است اعتبار حقوق اردیبهشت ماه سال جاری نیز کما فی السابق و با کمک و مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تامین و دغدغه های بازنشستگان ن.م که حافظان کیان و امنیت ملی کشور در دوران دفاع مقدس محسوب می شوند در اسرع وقت برطرف گردد.

گفتنی است انتشار پیامکی خبر عدم پرداخت حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح در روز گذشته بازخورد فراوانی در رسانه ها، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به همراه داشت و موجب نگرانی و تشویش خاطر بازنشستگان، یادگاران و پیشکسوتان نیروهای مسلح و مستمری بگیران این قشر محترم جامعه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بازنشسته هشت ال دفاع مقدس IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    1 0
    خوب بروند پیگیری کنند کی پیامک داده ..یعنی ارزش ما از حماس کمترهو...