قدس آنلاین،شهرکرد،هومن نجاتی؛  این روز فرصت مغتنمی است تا دستاوردهای تلاشگران خانواده بزرگ روابط عمومی را ارج نهیم.

روابط عمومی‌ها انتظارت و مطالبات مردم را با دقت رصد کنند

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، علی گرجی با حضور در محل روابط عمومی دستگاه‌های همکار این شورا در برگزاری مراسم انقلاب‌اسلامی با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به این قشر عزیز و زحمتکش گفت:  این روز فرصت مغتنمی است تا دستاوردهای تلاشگران خانواده بزرگ روابط عمومی را ارج نهیم.

گرجی روابط عمومی  را هم علم،  فن و هنر دانست و افزود: اکنون می‌توان از روابط عمومی به  ‌عنوان هنر هشتم نام برد.

وی با اشاره به  تاکیدات مقام معظم رهبری بر نقش و جایگاه روابط عمومی که می‌فرمایند:«روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می گذرد»  تصریح کرد: روابط عمومی‌ها امروز در سازمان‌ها به ‌عنوان مغز متفکر، قلب تپنده، چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای مدیریت یک سازمان شناخته می‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این دیدارها ارزش مداري، داشتن وجدان كار و علاقه و انگيزه را از شاخصه هاي اساسي يك مسئول روابط عمومی برشمرد و خاطرنشان کرد: یک مسئول روابط عمومی بايد داراي روحيه جمعي و قادر به جلب نظر همكاران و مخاطبان باشد  قطعا ارتباط خوب با همكاران و مخاطبان و رسانه ها نقش بنيادي در افزايش كارايي سازمان‌ها ايفا کند.

گفتنی است شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این دیدارها با اهدای نمادین لوح تقدیر به چند مسئول روابط عمومی به نیابت از سایر همکاران از زحمات این قشر عزیز در برگزاری مراسم انقلاب‌اسلامی قدردانی کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.