قدس آنلاین -ساحل عباسی: مردم همچنان آتش افروزی و فتنه انگیزی فائزه هاشمی را در سال ۸۸ به یاد دارند که ساندویج خوردن ایشان نیمی از کشور را به آشوب کشید. یقینا چنین رفتارهایی از فردی همچون فائزه هاشمی بسیار عادی است و اگر او کاری خلاف این انجام دهد جای تعجب دارد حال باید از آیت ا...هاشمی پرسید محصول و میوه عمر شما دوست جامعه بهائیت شده است ؟ شما چه پاسخی به ملتی می دهید که به عنوان یک روحانی سالها پشت سر شما نماز خوانده اند؟؟

با این نحوه تربیت فائزه، باید به حال پدر فائزه تاسف خورد/ فائزه هاشمی به عنوان یک مجرم محکوم شده امنیتی چرا باید از پاسپورت سیاسی استفاده کند؟!

اقدام اخیر خانم فائزه هاشمی رفسنجان در دیدار با فریبا کمال آبادی یکی از فعالین فرقه ضاله بهایئت بازتابهای بسیاری در سطح داخلی و خارجی داشت تا آنجا که وزارت امور خارجه آمریکا با محکوم کردن تداوم حبس سران بهایی از مقامات کشور خواست تا این افراد را به همراه سایر زندانیان سیاسی آزاد کنند. مسلما دیدار فائزه هاشمی با یک زندانی و متهم بهایی مورد توجه دشمنان خارج از مرزهای جمهوری اسلامی قرار گرفته و بنا به اظهار نظرهای روزهای اخیر چنین دیدارهایی را نشانه پیشرفت جامعه ایران عنوان نموده و چون این حرکت از سوی فردی صورت گرفته که پدرش یکی از علما به شمار می رود نسبت بدان بسیار خوش بین و خوشحال شده اند و آن را عامل مهمی در شکسته شدن سدهای موجود درپیش پای اعتقادات بهاییان دانسته اند. قدس آنلاین در گفتگو با دکتر محمد صادق کوشکی کارشناس سیاسی به بررسی عملکرد فائزه هاشمی و تبعات ناشی از آن پرداخته است.

دکتر محمد صادق کوشکی کارشناس سیاسی با بیان اینکه رفتارهای فائزه هلاشمی باید تلنگر به مسولان نظام باشد تا هر کسی را به عنوان چهره سیاسی مطرح نکنند به دیدار اخیر وی با اعضای جامعه بهائیت پرداخت و گفت: در خصوص دیدار فائزه هاشمی با جامعه بهائیت هر چند این دیدار بسیار تاسف آور است اما چون این عمل از فائزه هاشمی سر زده  نه تنها جای تعجب ندارد بلکه درباره شخصی مانند وی شاید حتی سخن گفتن از ایشان هم بی ارزش باشد. اما نکته مهم حائز اهمیت که باید تلنگری به مسئولان نظام باشد مطرح شدن سیاسی فائزه هاشمی است چرا باید این فرد که نه به لحاظ فکری و اندیشه ای فرد شاخصی است و نه سابقه فعالیت و مبارزه انقلابی دارد و فرد مفیدی هم برای حل موضوعات و مسائل اجتماعی نبوده است و چون صرفا به یک خانواده و شخص وابستگی خانوادگی دارد به عنوان نماینده مجلس وارد مجلس پنجم شد در حالی که ما از خانم فائزه هاشمی هم  بانوان و افرادی به مراتب مسول، دلسوز نظام وانقلاب و توانمندتر داشته ایم. حال این سوال مطرح می شود آیا مردم در سال 57 انقلاب نکردند که دیگر نشانی از اعمال نفوذ و قدرت گرفتن فرد یا افرادی بنا به دلیل نسبت های خانوادگی و قدرت موروثی نباشد؟ به نظر می رسد چنین نمونه هایی نشان از ضعف عملکرد ما در این مهم دارد چرا که فردی همانند خانم فائزه هاشمی که از توانمندی بالا و درک درستی برخوردار نیست و نشانه ای دال بر انقلابی بودن و ...در ایشان وجود ندارد به عنوان یک فرد سیاسی وارد عرصه سیاست کشور می شود.

وی با بیان اینکه اگر فائزه هاشمی رفتاری متفاوت از آنچه انجام می دهد داشته باشد جای تعجب دارد گفت: بی شک حضور او در میان عده ای بهایی و عکس یادگاری گرفتن با آنها و دوستی و ارتباط وی با جاسوسان اسرائیلی همانند رفتارهای دیگری از ایشان است که در آن تعقلی صورت نگرفته بنابراین می توان گفت که این رفتار ایشان هم همانند دیگر رفتارهایشان غیر معقولانه بوده و برخلاف آنچه شرع و عقل می گوید صورت گرفنته است. هنوز مردم ماجرای ساندویج خوردن ایشان را در فتنه 88 به یاد دارند که یک هواخوری ساده و ساندویج خوردن ایشان منجر به آشوب کشیدن بخشی از کشور شد. بنابراین جنس رفتارها و عملکرد ایشان رفتارهایی است که برای کسانی که با تفکر وی آشنا هستند عجیب نیست اتفاقا اگر خانم فائزه هاشمی از این کارهایش دست بردارد جای بسی تعجب دارد چرا که عموم کارهای ایشان از این دست خیانت ها به کشور و ملت است حتی ایشان تا کنون فعالیت مثبتی در حوزه های اجتماعی نداشته است که به عنوان نمونه بتوان از آن صحبت کرد.  

و با انتقاد به عملکرد آیت الله هاشمی رفسنجانی در تربیت فرزندانش خاطر نشان شد: به هر حال بعد از کلیه فعالیت های خطرناک خانم فائزه هاشمی باید تنها به حال پدر ایشان تاسف خورد که بعد از گذشت یک عمر بودن در پوشش روحانیت و استفاده از جایگاه روحانیت و اعتمادی که مردم به عنوان پیش نماز و امام جمعه و یک روحانی که سالها در حوزه بوده اند به ایشان داشتند این پدر چگونه عملکرد و تربیتی در قبال اعضای خانواده اش داشته که فرزندش محصول تربیت پدر را در رفتارهایی نشان می دهد که کاملا خلاف شرع و خلاف عرف است.

هنگامی که خانم فائزه هاشمی اعلام می کند که کار بدی انجام نداده و هرگز از این دیدار و دوستی پشیمان نیست به راحتی قابل پیش بینی است که ایشان برای هر کار خود یک توجیه دارد بنحوی که حتی اگر ایشان با زندانیان منافق و گروه هایی از این دست هم دیدار و دوستی کند به نظرش کار خلافی انجام نداده که نیازمند پشیمانی باشد بنابراین باید به این مساله اندیشید که چرا خانواده اقای هاشمی به این سمت و سو حرکت کرده و به چنین سرنوشتی گرفتار شدند.

وی با انتقاد از برخورداری فائزه هاشمی از پاسپورت سیاسی گفت: تاسف بارتر در نظام جمهوری اسلامی ایران این است که یک خانمی به عنوان فرزند یکی از مسولان نظام جمهوری اسلامی چون پدرش شخصیت مهمی بوده باید پاسپورت سیاسی داشته باشد مگر ایشان چه فرقی با سایر شهروندان ایرانی دارند؟ البته تنها تفاوت ایشان با مابقی شهروندان ایرانی این است که خانم فائزه هاشمی یک  مجرم سابقه داراست که سابقه فعالیت های امنیتی دارد و به عنوان کسی که دادگاه وی را به خاطر فعالیت های براندازانه محکوم کرده در اصطلاح فرهنگ عامه فردی سابقه دار نامیده می شود که جالب است برخلاف سایر سابقه دارهایی که از گناه و کرده خود ابراز ندامت می کنند ایشان با افتخار از انها حرف زده و با صراحت خود را به حق دانسته و اصلا ابراز پشیمانی نمی کند بنابراین کسی که سابقه خیانت به کشورش را دارد آیا از او توقعی غیراز این می رود که با اعضای جامعه بهایی و گروهک منافقین اظهار دوستی کند؟

دکتر کوشکی با بیان اینکه مشاهده چنین رفتارهایی از فرزندان مسولین بسیار خطرناک است و امنیت ملی را تهدید می کند افزود: مسلما مشاهده چنین رفتارهایی از برخی فرزندان شخصیت ها و مسولین زنگ خطری  برای مسولین انقلاب است که مواظب تربیت فرزندان خود باشند چرا که این مساله مهم به ذهن متبادر می شود که شخصی چون آقای هاشمی رفسنجانی که در مدت پیروزی انقلاب اسلامی در مسولیت های مختلف خطیری بوده و به اسناد و اطلاعات ملی دسترسی دارد آیا می توان به فرزندان این خانواده که به دوستی با بهایی ها و منافق ها افتخار می کنند اعتماد نمود که این اسناد به دست دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران نرسد؟ بی شک مسولانی که همانند آقای هاشمی در برابر انقلاب و ملت عمل کرده اند به زودی زود باید منتظر حاصل آنچه کاشته اند باشند و میوه آن را در رفتار فرزندانی ببینند که خائن به وطن شده و دارای تفکری چون فائزه هاشمی ها می شوند بنابراین با توجه به حساسیت موضوع و نظارت بر عملکرد آقا زاده ها باید به این مساله رسیدگی شود تا افراد مجرم سابقه داری همانند ایشان کاملا کنترل شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.