قدس آنلاین: امام جمعه مشهد گفت: جوانان با جریان‌های ضدانقلابی و ضدولایی مبارزه کنند.

جوانان با جریان‌های ضدانقلابی و ضدولایی مبارزه کنند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در همایش جوان نحبه انقلابی گفت: من هم در دوران جوانی شور و حال شما جوانان را داشتم و در سن 30 سالگی به عنوان امام جماعت یکی از مشاجد انمقلابی تهران انتخاب شدم و فعالیت‌‎های زیادی در دوران جوانی انجام دادم و به شماه بتوصیه می‌کنم که قدر این دورانم را بدانید.
وی افزود: هماهنگونه که سطح علمی یک عالم بالا است باید میزان توان و فعالیت جوانان هم بالا باشد و اگر جوان بتواند دستگاه‌ها را وابشته کند نیازی به نگاه و دیده شدن ندارد و خودبینی باید مقدم بر دگر بینی باشد.
امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: در هیچ زمانی از آغاز کار شاهد باز بدون درب‌های جامعه به روی جوانان نبودیم و خود جوانان باید با کار، فعالیت، توان بلا، تلاش مجدانه و پیگیری مستمر درب‌های بسته را به روی حود باز کنند.
علم‌الهدی تصریح کرد: اصل سیره پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) در جوانگرایی بود و وقتی جوانی در میان یک جمع بود در اولویت قرار می‌گرفت و تا زمانی که جریان جوانگرایی در کشورمان باشد جامعه‌ای مؤفق داریم، اما اگر چنین نباشد نتیجه‌اش معکوس است.
وی تأکید کرد: همه هم و غم فعالیت‌ها باید در مسیر نابودی و سرکوبی دشمن باشد به فرموده امام علی(ع) در تمامی راهبردها حرکن کرد و جوان باید همه را وابسته به خود کرده نه آنکه بخواهد وابسته به دیگران شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: جوانان جریانات را به گونه‌ای ترسیم کنند که نبودنشان منجر به سقوط می‌شود و جوانان باید با جریان‌های ضدانقلابی و ضدولایی مبارزه کنند.
علم‌الهدی عنوان کرد: من به عنوان عنصری زن ستیز و جوان ستیز شناخته شدم، زیرا از حجاب و پوشش اسلامی دفاع کردم؛ جوان کانون احساس است و تمام شور، نشاط و هیجان جوانی مبتنی بر عشق، احساس و عاطفه است که توده احساسات در موضوعات غریزی، نفسانی و فطرت‌های انسانی است و منطق می‌گوید از چیزی که به نفعمان است پیروی کرده و از چیزی که به ضررمان است دوری کنیم و مراقب باشیم که فریب جریانات انحرافی را نخوریم و به معنای واقعی در مسیر دین حرکت کنیم.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.