قدس آنلاین - لرستان: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید محلی برای خدمت و ایجاد رفاه و آسایش مردم باشد.

 شورای شهر نباید به ابزاری برای کشمکش و رقابت تبدیل شود

به گزارش قدس آنلباین از خرم آباد، رییس دستگاه قضایی استان در دیدار با امام جمعه و کارکنان دادگستری شهرستان چگنی گفت:خدمات شهری نباید در گرو منافع شخصی افراد باشند، متاسفانه عملکرد بعضی مدیران اجرایی و اعضای شوراها در جهت منافع اشخاص متنفذ قرار گرفته و آن ها خود را متعهد می دانند به نفع آن ها کار کنند.

جعفر بدری افزود:این که به شهروندان خدمات ارائه می کنند یا نه ، اینکه مردم از آنان راضی هستند یا نه ، اصلا" مهم نیست، آنچه اهمیت دارد، منافع افراد مشخص است.

وی اظهار داشت: در یک نظام مردم سالار اداره امور به دست شهروندان است، نه قدرتمندان. در بعضی نقاط کشور ما با اینکه شهروندان با مشارکت در انتخابات مسئولان را به قدرت می سانند اما خودشان بزودی به باد فراموشی سپرده می شوند و از خدمات شهری مناسب محروم می گردند.

رییس کل دادگستری استان لرستان با مخاطب قرار دادن شهردار و اعضای شورای شهر ویسیان اظهار داشتند: شورای شهر جای کشمکش و رقابت نیست مدت سه ماه است که اداره شهرداری ویسیان بلاتکلیف است و خدمات رسانی شهری به مردم محروم این شهر مختل شده است.اعضای بدری تاکید کرد:شورا و شهردار باید نشان دهند که اراده جدی برای رفع اختلاف و خدمت به مردم دارند در غیر اینصورت هیئت حل اختلاف اجازه نخواهد داد منافع مردم پای روابط خصمانه شورا و شهردار قربانی شود و ناچارا" رای به انحلال شورا صادر خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.