قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز در واکنش به دستگیری‌های اخیر شورا و مدیران شورای این شهر گفت: در چنین فضایی باید قضاوت را به دستگاه محترم قضایی استان که از مراتب شایسته دانایی و اقتدار برخوردار است، بسپاریم.

واکنش شهردار تبریز به دستگیری‌های شورا و مدیران شهرداری تبریز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی با بیان این‌که تلاش مجموعه مدیری شهری و شهروندان، اعتلای نام تبریز را هدف قرار داده است، اظهار داشت: حاشیه‌پردازی‌ها نباید همت و همدلی مدیریتی شهر را تحت الشعاع قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: معتقدیم فرد متخلف، در هر جایگاهی که باشد، حتی نباید خواب راحت به چشم داشته باشد؛ در عین حال، افرادی که از نظر قانون، هنوز «متهم» هستند، مجرم تلقی شوند.

نجفی اضافه کرد: در چنین فضایی باید قضاوت را به دستگاه محترم قضایی استان که از مراتب شایسته دانایی و اقتدار  برخوردار است، بسپاریم.

وی با بیان این‌که حاشیه‌سازی‌ها، نباید موجب شود حضور فعالان سرمایه‌گذاری در عرصه توسعه شهر مختل شود، گفت: در 10 سال گذشته حدود 218 میلیارد صرف قطار شهری تبریز شده است، این در صورتی است که تنها در دو سال اخیر، 530 میلیارد تومان به این پروژه تزریق شده است.

شهردار تبریز همچنین از افتتاح سه پروژه مهم عمرانی تقاطع غیرهمسطح شهید آیت‌الله نمر در آخونی، شهیدان ابراهیم‌پور در گلپارک و ورزشگاه الغدیر افتتاح در آستانه نیمه شعبان خبر داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.