قدس آنلاین- تبریز: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: ۹۸ درصد شهرستان شبستر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند بوده و از ۷۶ روستای این شهرستان ۷۰ روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند بوده و ۶ روستای باقیمانده در مرحله پیمان‌‌سپاری است.

بهره‌مندی ۹۸ درصد خانوار‌های شبستر از نعمت گاز طبیعی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  ولی‌الله دینی اظهار داشت: در سال گذشته با اجرای 91 کیلومتر شبکه‌گذاری به 45 صنایع عمده و جزء شهرستان شبستر به ظرفیت 50 هزار مترمکعب در ساعت گازرسانی شده است.

دینی گفت: از آنجا که شهرستان شبستر قطب تولید و کشاورزی و صنعت است از همین رو اقدامات اساسی و زیربنایی در این شهرستان از سوی شرکت گاز فراهم شده است و این شرکت آماده گازرسانی به صنایع این شهرستان است.

وی افزود: در سال گذشته به 45 صنایع عمده و جزء شهرستان شبستر با هدف ایجاد ارزش افزوده و استفاده از انرژی پاک به ظرفیت 50 هزار متر مکعب در ساعت با بیش از 91 کیلومتر کیلومتر شبکه‌گذاری گازرسانی شده است و گازرسانی به 30 صنایع دیگر در دست اقدام است.

دینی درباره آخرین وضعیت گازرسانی در شهرستان شبستر گفت: 100 درصد خانوار شهری شبستر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند بوده و از 76 روستای این شهرستان 70 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند بوده و 6 روستای باقیمانده در مرحله پیمان سپاری است.

فرماندار شبستر نیز در این دیدار ضمن اعلام رضایت از اقدامات انجام گرفته از سوی شرکت گاز در این شهرستان گفت: اداره گاز شبستر از جمله اداراتی است که بیشترین رضایت‌مندی مردمی را داراست و گازرسانی و راه‌اندازی 27 ایستگاه گاز به کوره‌های آجرپزی از خدمات شاخص این شرکت در سال 94 است و تعداد کوره‌های آجرپزی بهره‌مند از گاز شهرستان به 91 کوره رسیده است.

کاظم طلوعی رئیس اداره گاز شهرستان شبستر در ادامه با ارائه گزارش عملکرد و طرح مشکلات، موانع و تنگناهای موجود در شهرستان پرداخت و مدیرعامل شرکت گاز استان بر حل مشکلات و درخواست‌های روسای نواحی و کارکنان تأکید و رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.