تهران- ایرنا- نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت بالای کشورمان مرهون تدابیر کارساز رهبر معظم انقلاب و خردمندی و برنامه ریزی مطلوب اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

امنیت کشورمرهون تدابیر رهبر معظم انقلاب و خردمندی اطلاعاتی است

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا تابش در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در تقدیر از سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار داشت: در اسلام، احادیث و روایات مختلفی بیان شده است؛ در یکی از این روایات آمده است که ما دو نعمت مجهول برای انسان ها داریم که این نعمت ها سلامتی و امنیت است، تا انسان دندانش درد نگیرد به اهمیت دندان پی نمی برد و تا زمانی که پاهای فردی درد نگیرد به کارآمدی آن پی نمی برد.
وی افزود: تا زمانی که انسان با ناامنی مواجه نشود نیز به نعمت امنیت توجه ندارد، دو نعمت سلامتی و امنیت از نعمت های بنیادی و اساسی در جوامع بشری هستند.
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ما امروز امنیت پایدار خودمان را در مرحله اول وام دار تدابیر کارساز رهبر معظم انقلاب هستیم، ایشان در مواجهه با چالش های بین المللی که می توانست تاثیرات سویی بر امنیت کشور داشته باشد، از موضع اقتدار، عزت و حکمت رفتار کردند که امروز آثار این امنیت را می بینیم.
این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: اگر امروز کشور ما در مقایسه با کشورهای همسایه همچون ترکیه، عربستان، عمان، بحرین، یمن و عراق و همچنین در مقایسه با کشورهای آسیایی و غربی همچون اوکراین ، پاریس و رم از امنیت بالایی برخوردار است، مرهون تدابیر کارساز رهبری انقلاب اسلامی و فداکاری نیروهای مسلح، نیروهای انتظامی و نیروهای امنیتی به خصوص در تامین امنیت داخلی است.
تابش با تاکید بر این که همواره برادران وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) بسیار هوشمندانه و مقتدرانه عمل کرده اند، اظهار داشت: اگر امروز گروهک های ضد انقلاب نمی توانند تحرکی داشته باشند و گروه هایی مانند طالبان، القاعده و داعش نمی توانند در امنیت کشور ما خدشه وارد کنند، مرهون تدابیر ،خردمندی و برنامه ریزی مطلوب اطلاعاتی دستگاه اطلاعاتی است.
وی افزود: شناسایی کانون های توطئه در خارج از کشور و شناسایی اقدامات و فعل و انفعالات سرویس های اطلاعاتی کشورهای دشمن ما از مهم ترین اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج) است، رد این افراد و سرویس ها توسط نیروهای امنیتی ما زده می شود و امکان انتقال مواد منفجره را به داخل کشور نمی یابند.
تابش خاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) هوشمندانه عمل می کنند و اجازه توطئه و دست زدن به عملیات انفجاری و انتحاری را به دشمنان نظام و ضد انقلاب نمی دهند.
وی با تاکید بر این که ما باید قدردان این هوشمندی و فداکاری باشیم، اظهار داشت: ما به این هوشمندی درود می فرستیم، ما به سربازانی درود می فرستیم که با هدف دفاع از انقلاب، آرمان ها و ارزش ها بدون این که نامی از خود در جایی بگذارند و آثار فداکاری هایشان مشخص شود، در حفظ امنیت کشورمان تلاش می کنند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مردم ما هوشمندند و اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج) را ارج می نهند، سربازان گمنام امام زمان(عج) بدانند که دعای مردم همواره بدرقه راه آنان است و ملت ایران قدردان زحمات مخلصانه شان هستند.
هفته منتهی به نیمه شعبان، خجسته سالروز میلاد بقیة الله الاعظم(عج) به نام هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.