«علی بن محمد الرمیحی» وزیر اطلاع‌رسانی بحرین بار دیگر ادعاهایی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد که به گفته او امنیت کشورهای عربی را تهدید میکند.

بحرین: ایران امنیت کشورهای عربی را تهدید میکند 

به گزارش قدس آنلاین به نقل از افکارنیوز، الرمیحی در گفت‌وگو با روزنامه سعودی «الشرق الاوسط» مدعی شد که 40 شبکه ماهواره‌ای تحت حمایت ایران قصد دارد در بحرین فتنه‌افروزی و در میان جامعه این کشور شکاف ایجاد کند.

به ادعای این مقام بحرینی، برخی از نهادها در پوشش حقوقی برای تحقق اهداف سیاسی و باجخواهی، بیانیه‌های مغرضانه‌ای منتشر می‌کنند که برآیند توضیحات نادرست و منابع یک جانبه‌ای است که اعتبار ندارد.

وزیر اطلاع‌رسانی بحرین همچنین ادعا کرد، در سایه همه توصیه‌های کمیته حقیقیت‌یاب بحرین [درباره اتفاقات انقلاب این کشور] و تعهدات داوطلبانه در چارچوب شورای حقوق بشر، این کشور در زمینه‌های حقوقی دستاوردهای بسیاری داشته است.

 وی همچنین تصریح کرد: بحرین در معرض توطئه‌ای قرار گرفته که هدف آن بر هم زدن امنیت و ثبات این کشور است؛ مسئله‌ای که از رهگذر اقدامات خشونت‌بار، تروریسم، قاچاق سلاح و مواد منفجره صورت می‌گیرد.

الرمیحی همچنین ادعا کرد که بحرین با مشارکت جامعه بین‌الملل در راستای مبارزه با افراط‌گرایی و تروریسم فعالیت می کند؛ مسئله‌ای که یک امر بین‌المللی خطرناکی است که دین و مرز نمی‌شناسد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حاج اسد البحرینی الاصل IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    اخر بچه جان بحرین یک محله ایران بود نمیدانم چرا قدر این ازادی را که ایران به شما اعطا کرده نمیدانید؟؟ با امریکا مشکلامان را ل کنیم !! مثل برق وباد برمیگردانیم به حالت اول . انوقت شما دیگر نه ال خلیفه را خواهید دید نه ارباب دومتان سعودی ها را..