یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی گفت که سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات با قراردادن داعش و عوامل جانی گروهک‌های وابسته به سرویس اطلاعاتی بیگانه در تور و چتر اطلاعاتی، اقتدار اطلاعاتی ایران را به رخ جهانیان کشانده‌اند.

وزارت اطلاعات داعش را در چتر اطلاعاتی خود قرار داده است

به گزارش قدس آنلاین، کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به سالگرد تأسیس وزارت اطلاعات، حضرت علی (ع)‌ را اولین امام و سرباز گمنام اسلام دانست و خاطرنشان کرد: جهان بشریت بطور عام و ما ایرانیان بطور خاص، عاشقانه مرید و علاقه‌مند به ایشان و رهروان راستین ایشان یعنی سربازان گمنام امام زمان (عج) هستیم.
وی افزود: امام علی (ع) بطور مکرر در فرمایش‌ها و مکتوبات خود خطاب به فرمانداران به استقرار امنیت فردی و اجتماعی، به‌ عنوان اساسی‌ترین نیاز جوامع و نعمت الهی و حفظ آن تأکید و توصیه می‌فرمودند و آنان را از اقدامی که سلب امنیت نماید نهی می‌فرمودند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس، ‌ادامه داد: این روزها که جامعه ایران بیش از هر زمان دیگری به ثبات، اقتدار و امنیت نیازمند است، همه هموطنان هوشمند، بایستی سربازان مقتدر و پرصلابت گمنام را، که بی‌تردید، در دایره صلح و آرامش و امنیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ایران بزرگ اسلامی، بطور بسیار شاخص و برجسته، خدمت و مجاهدت‌های خاموش فراوانی انجام داده‌اند، مورد حمایت و ستایش قرار دهند چرا که توجه به آنان، کمترین وظیفه ملی و اسلامی است.
پیرموذن با اشاره به اقدامات موثر وزارت اطلاعات در حوزه‌های مختلف،‌ خاطرنشان کرد: اینها سربازانی هستند که در عین گمنامی، افتخارات و دستاوردهای سترگ بسیاری، به ویژه با قراردادن داعش و عوامل جانی گروهک‌های وابسته به سرویس اطلاعاتی بیگانه و دشمنان ایران، در تور و چتر اطلاعاتی وزارت اطلاعات، برای کشورمان به ارمغان آورده و اقتدار اطلاعاتی ایران را به رخ جهانیان کشانده اند.
وی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشراف کامل بر شبکه اینترنت و فضای مجازی و رصد تمام اقدامات مخرب معاندین ایران، به کشف و مقابله با این اقدامات، اهتمام دارند، گفت: آنها با جذب حداکثری، سرمایه ارزشمند اجتماعی را تقویت می‌نمایند و من به عنوان خادم ملت، از مجاهدت‌ها و خدمات ارزنده سربازان گمنام امام زمان (عج) که ثبات و صلابت و امنیت را برای ایران و ایرانی، فراهم آورده و علی‌وار، در تاریخ ماندگارند، مراتب حق شناسی و قدردانی خود را به عمل می‌آورم.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ساسان IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    0 0
    عزیزان وزارت اطلاعات چشم ملت وکشورعزیزمان ایران هستند که وجود این گرامیان امنیت رابرایمان رغم زده اند .باشد تا در قیام منجی عالم دستمزد معنویشان را از دست مبارک حضرت مهدی (عج)بگیرند