قدس آنلاین- تبریز: تیم تراکتورسازی تبریز برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر آسیا باید با سه گل برابر تیم اماراتی به پیروزی رسد.

تراکتورسازی برگ برنده‌اش را رو می‌کند، ۸۰ هزار تماشاگر سرخ

به گزارش قدس انلاین از تبریز، در دور برگشت لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا تیم تراکتورسازی تبریز روز سه شنبه در ورزشگاه یادگار امام(ره) میزبان تیم النصر امارات است.

تیم تراکتورسازی تبریز در بازی رفت برابر تیم النصر با نتیجه 4 بر 1 مغلوب شده و برای صعود از این مرحله باید با 3 گل برابر این تیم در بازی برگشت به برتری دست یابد.

در بازی رفت با وجود شکست سنگین تیم تراکتورسازی، فاصله دو تیم این تعداد گل نبوده و تراکتورسازی اسیر بدشانسی شده و تمامی فرصت‌های تیم اماراتی به گل مبدل شد.

النصر امارات یکی از باشگاه‌های فوتبال کشور امارات متحده عربی است که در دبی قرار دارد و هم‌اکنون در لیگ برتر امارات حضور دارد.

النصر سه بار به مقام قهرمانی در لیگ برتر امارات و چهار بار به مقام قهرمانی در جام ریاست جمهوری امارات رسیده است.

کاروان تیم فوتبال النصر امارات روز دوشنبه با پرواز هواپیمای اختصاصی راهی تبریز می‌شوند و سه‌شنبه شب بعد از اتمام بازی ایران را ترک خواهند کرد.

باشگاه النصر در سال 1945 در حالی تأسیس شد که از همان روزها با برتن کردن پیراهن‌های یک دست آبی لقب پیران آبی دبی را به خود اختصاص داد. مالکیت این باشگاه بر عهده شیوخ ثروتمند دبی از جمله حمدان بن راشد آل مکتوم است که نام ورزشگاه اختصاصی آنها نیز برگرفته از نام همین شیخ است و در این سال‌ها همواره آل مکتوم بر باشگاه ریاست داشته‌اند. یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های شهر دبی که همواره رقابت نفسگیری با تیم‌های معروف دیگر شهر برای قهرمانی داشته است.

در حال حاضر هدایت النصر بر عهده ایوان یووانوویچ صربستانی است. مردی سرشناس از فوتبال یوگسلاوی که با داشتن 53 سال سن که اولین تجربه مربیگری در تیم‌های عربی حاشیه خلیج فارس را با النصر به دست آورده است و از سال 2013 روی نیمکت این تیم جایگزین والتر زنگا ایتالیایی شد. یووانوویچ با تفکرات و ایده‌های تاکتیکی خاص خودش توانست النصر را به یکی از مدعیان قهرمانی در امارات تبدیل کند و در این راه او به چهره‌ای محبوب نزد مالکان ثروتمند و طرفداران پرشمار آبی‌های دبی تبدیل شود.

النصر در حال حاضر سوای از ستاره‌های گران قیمت خارجی که در اختیار دارد چند ملی پوش صاحب نام اماراتی نیز در ترکیب دارد که از جمله آنها می‌توان به احمد خمیس، یونس احمد و مبارک سعید اشاره کرد که همراه با تیم ملی این کشور در جام ملت‌های آسیا 2015 در استرالیا نمایش های خوبی ارائه دادند.

در کنار این نفرات النصر چهار بازیکن خارجی از سه قاره دیگر هم در اختیار دارد که برای جذب آنها بیش از 30 میلیارد تومان برای یک فصل هزینه کرده است که سرشناس‌ترین آنها نیلمار برزیلی، لوئیز خیمنز شیلیایی و کیمبو اکوکو فرانسوی می‌توان اشاره کرد ضمن این که به تازگی هافبکی از بورکینافاسو هم به جمع شاگردان یووانوویچ اضافه شده است.

* 80 هزار تماشاگر تبریزی در ورزشگاه یادگار امام(ره)

نزدیک به یک سال از آخرین باری که ورزشگاه یادگار امام  ظرفیت‌اش تکمیل شد، می‌گذرد. این استادیوم برای آخرین بازی در بازی تراکتورسازی تبریز با نفت تهران پر از تماشاگر شده بود و حالا بعد از یک سال این انتظار وجود دارد که تماشاگران تبریز با حضور خود برتری روحی تیم‌شان را سبب شده و در نتیجه بازی تأثیرگذار باشند.

مدیر باشگاه تراکتورسازی عنوان کرده است که حضور تماشاگران تراکتورسازی تیم را دو گل پیش خواهد انداخت. قدر مسلم بازیکنان تیم اماراتی بازی در حضور 80 هزار تماشاگر را تا کنون تجربه نکرده و این می تواند برگ برنده تراکتورسازان باشد.

بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با النصر امارات ساعت 20 شامگاه سه‌شنبه 4 خرداد در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار می‌شود.

تراکتورسازی برای اولین بار موفق به صعود از گروه خود شده بود و در صورت برتری سه بر صفر برابر تیم النصر به جمع هشت تیم برتر آسیا خواهد پیوست.

تراکتورسازی این فصل در هر دو بازی خانگی خود در آسیا در تبریز برابر حریفانش به پیروزی رسیده بود و این امیدواری وجود دارد با برتری پر گل برابر النصر تیم همین روند را ادامه دهد.

تراکتورسازی این فصل در تبریز با 4 گل از سد الجزیره امارات گذشته بود و با دو گل نیز تیم پاختاکور را شکست داده بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.