«حیدر العبادی» نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق رسما فرمان آغاز عملیات آزادسازی فلوجه را صادر کرد.

اعلام آغاز عملیات آزادی فلوجه از سوی حیدر العبادی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، «حیدر العبادی» فرمانده کل نیروهای مسلح عراق بامداد دوشنبه از آغاز عملیات آزادسازی شهر فلوجه در استان الانبار از لوث داعش خبر داده و اعلام کرد که این شهر به اهالی خود بازگشته و پرچم عراق بر بالای آن نصب خواهد شد. حیدر العبادی طی سخنانی اظهار داشت که ساعت آزادی فلوجه فرا رسیده و لحظه پیروزی قاطع نزدیک شده است و داعش چاره ای جز فرار ندارد. وی همچنین تاکید کرد که پرچم عراق بر بالای این منطقه به اهتزاز درخواهد آمد.
وی با اشاره به عزم و اراده و وحدت کلمه عراقی ها برای تحقق این پیروزی گفت: همانگونه که صدها روستا و منطقه به اهالی خود بازگشته و از ظلم و سیطره داعش آزاد شدند فلوجه نیز آزاد شده و به اهالی خود بازخواهد گشت. حیدر العبادی پیروزی در نبرد فلوجه را هدیه رزمندگان به اهالی این منطقه و استان الانبار و همچنین کل مهاجران و عراقی ها در تمام استان های این کشور برشمرد. العبادی در پایان گفت: با توکل و یاری خداوند عملیات آزادسازی فلوجه را شروع می کنیم و پیروزی تنها در نزد خداوند است.
لازم به ذکر است که ارتش عراق پیش از این در بیانیه‌ای از تمامی مردم شهرستان فلوجه‌ درخواست کرد تا هر چه‌ زودتر این شهر را ترک کنند. شهر فلوجه‌ در حال حاضر در اشغال گروه‌ تروریستی داعش می باشد، اما ارتش عراق به‌ آرامی تمامی این شهر را به‌ کمک حشد الشعبی محاصره‌ کرده‌ و مترصد حمله‌ نهایی برای آزادسازی این شهر است.

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.