رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش گفت: تانک‌بر فوق سنگین پوریا و تانک فِلاق برای نخستین بار در رزمایش «بیت‌المقدس ۲۸» مورد تست و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

بکارگیری تانک‌بر فوق سنگین پوریا و تانک فلاق در رزمایش بیت‌المقدس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، امیر سید مسعودرضا زواره‌ای رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش صبح امروز پیش از آغاز دومین روز از همایش «بیت‌المقدس ۲۸» در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش برای اولین بار گلوله‌های اعلامیه‌ریز توپخانه که نقش موثری در عملیات روانی دشمن داشته است و همچنین تانک‌بر فوق سنگین پوریا مورد تست و ارزیابی قرار می‌گیرد.
وی از تست و ارزیابی تانک فِلاق که سلاح اتوماسیون و استابلیزر شده دوشگاه از داخل که توسط خدمه و راننده کنترل می‌شود، برای نخستین بار خبر داد و افزود: سلاح تیرانداز شاهر که با حضور مجرب‌ترین تیرانداز‌ها به مواضع دشمن مسلط شده‌اند، در این رزمایش عملیات خود را همراه با یگان‌های حاضر در رزمایش انجام می‌دهند.
رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش در پایان گفت: تمامی تجهیزات و سلاح‌هایی که برای رزمایش مورد استفاده قرار گرفته، توسط صنعت دفاعی و سازمان تحقیقات و جهادکفایی ارتش تهیه و تولید شده است که در این رزمایش بکارگیری می‌شود.

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پیروز ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    0 0
    دریک کلام:فقط آبروریزی بود!تانک نگو،اسباب بازی بگو! واقعا آبرو و شرف میدونین چیه؟!!