قدس آنلاین - ایلام: غلامرضا صالحی اهل شهرستان ابهر که سفر خود را از زادگاهش (استان زنجان) آغاز کرده است، به عنوان سفیر ترویج فرهنگ اهدای خون وارد ایلام شد.

سفیر ترویج فرهنگ اهدای خون وارد ایلام شد

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، وی تنها رکوردار معلول ایران است که سه بار رکورد ایرانگردی را در کارنامه خود ثبت کرده و در صدد است برای بار چهارم نیز این مقام را به ثبت برساند.

غلامرضا صالحی اهل شهرستان ابهر استان زنجان با ورود به ایلام هدف از سفر خود را ارج نهادن به ایثار و بخشش افرادی که خوان اهدا می کنند عنوان کرد و گفت: تا روز ۲۵ خرداد ماه روز جهانی اهداکنندگان خون سعی خواهم کرد بار دیگر ایران را با موتور سیکلت خود بگردم.

این سفیر ترویج فرهنگ اهدای خون با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورها، برخی از مرگ و میرها به دلیل کمبود خون و محصولات خونی است، گفت: اهدای خون به معنی به اشتراک گذاشتن زندگی خود با دیگران است.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۱۲ سال پیش روز ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) به عنوان روز جهانی اهداکنندگان خون نامگذاری شد از اهداکنندگان خون برای استمرار و تداوم روحیه انسان دوستی قدردانی کرد.

این توانخواه که ۱۳ سال پیش در تصادف دچار قطع نخاع از ناحیه گردن و مهره ها شد، افزود: در این سفر گردشگری به استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، سنندج، همدان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، یاسوج، اصفهان، اراک، قم، سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران، گیلان، قزوین، کرج و در نهایت تهران خواهم رفت.

صالحی افزود :در سال های ۸۷،۸۹ و ۹۰ با شعارهای معلولیت، محدودیت نیست، خواستن توانستن است، با بال شکسته پریدن هنر است به ۲۰۰ شهر ایران با موتوری که طراحی کرده ام سفر و رکورد ثبت کردم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.