اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع سدتي و گردشگري خراسان رضوي با برگزاري بازارچه ها و فروشگاه هاي صنايع دستي نوروزي در بيش از ۵۰۰ نقطه از استان موفق به كسب رتبه اول از لحاظ بالاترين تعداد محل برگزاري نمايشگاه هاي صنايع دستي نوروزي شد.

خراسان رضوي رتبه اول برپايي تعداد غرفه هاي صنايع دستي نوروزي را كسب كرد
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي، همزمان با فرا رسيدن تعطيلات نوروز 95 و با توجه به ضرورت برپايي نمايشگاه ها و فروشگاه هاي صنايع دستي نوروز، اين اداره كل در برنامه ريزي هاي خود موفق به برپايي فروشگاه ها و نمايشگاه هاي صنايع دستي در بيش از 500 نقطه از استان شد.
به همين خاطر معاون صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كشور، در لوح تقديري از مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي تقدير كرد.
در اين لوح تقدير كه به امضاء دكتر بهمن نامور مطلق رسيده، خطاب به حسين زارع صفت آمده است: گام نهادن در مسير فرهنگ و هنر، علاوه بر عزمي برخاسته از تعهد و ايثار و قدم هايي محكم و استوار، بصيرتي دين مدار و پرعيار مي طلبد.
توانمندي هاي متعهدانه و مسئولانه جنابعالي و همكاران محترم در برگزاري بازارچه هاي موقت عرضه و فروش محصولت صنايع دستي در نوروز سال 1395 سبب كسب امتيار اول استاني از لحاظ بالاترين تعداد محل شده است كه گوياي شايستگي هاي لازم براي انتخاب در اين عرصه مي باشد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.