قدس آنلاین- تبریز: رئیس شورای شهر تبریز گفت: امروز، با تدابیری که شهرداری و شورای اسلامی شهر در پیش گرفته و همچنین به واسطه مدیریت همدل در سطح استان، شاهد تحول کمی و کیفی در اجرای پروژه‌های عمرانی هستیم.

تحول کمی و کیفی در اجرای پروژه‌های عمرانی بارز است
به گزارش قدس انلاین از تبریز، شهرام دبیری  در مراسم بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح آخونی با بیان این‌که به عنوان نمایندگان شهروندان، تمام تلاش خود را برای خدمت صادقانه، توسعه رفاه در سطح شهر و احیای جایگاه اولین‌های شهر به کار بسته‌ایم، گفت: کاهش آلودگی هوا از طریق توسعه ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی و بهبود زیرساخت‌های ترافیکی، از برنامه‌های مهم شورای شهر است؛ این برنامه با ایجاد پارک‌ها و توسعه ورزش‌های همگانی، قطعاً در خدمت سلامت شهروندان قرار گرفته است.

دبیری در عین حال گفت: اقدامات انجام‌یافته قطعاً هر قدر هم گسترده باشد، برای شهر بزرگی چون تبریز کافی نیست.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز، با اشاره به این‌که شهروندان سالم باید در محیط سالم زندگی کنند، اظهار داشت: برنامه‌های متعددی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهر داریم که طی همکاری با نهادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی، مد نظر قرار گرفته است.

وی متذکر شد: جذب سالانه 3 هزار میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عمرانی و خدماتی مورد نظر شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گرفته است که این امر، به معنی رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی برای جوانان است.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز، اضافه کرد: در شرایطی که بودجه دولت و شهرداری محدود است، نیاز مبرم به جذب بخش خصوصی داریم و در عین حال، تلاش داریم تا با درآمدزایی از مناطق توسعه‌یافته و هزینه آن در مناطق کم‌برخوردار توسعه متوازن شهر را محقق کنیم.

دبیری با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری 2018 گفت: این موفقیت را به فال نیک می‌گیریم و همه باید برای حمایت از گردشگر و رونق اقتصادی تلاش کنیم که این امر، قطعاً حاوی فرصت‌های متعدد اشتغال خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.