مجمع جهانی شهرهای اسلامی با شناسایی افراد مستعد برای شرکت در طرح ملی تلاوت، سعی در توسعه این طرح در سایر کشورها دارد.

حمایت مجمع جهانی شهرهای اسلامی از طرح ملی تلاوت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، مسئولان طرح ملی تلاوت در هفته‌های اخیر در جلسه‌ای با دبیر مجمع جهانی شهرهای اسلامی سعی در توسعه طرح ملی تلاوت داشتند تا از این طریق نوجوانان بیشتری را با آموزه‌های قرآنی آشنا کنند.

مجمع جهانی شهرهای اسلامی یک سازمان مردم‌نهاد است که در شهرهای اسلامی جهان به ویژه خاورمیانه فعالیت دارد. بر اساس توافق‌نامه‌ای مقرر شد با شناسایی فعالان قرآنی و افراد مستعد برای یادگیری تلاوت قرآن کریم در طرح ملی تلاوت مشارکتی سازنده داشته باشد.

«حسین مقدم‌کیا» دبیر طرح ملی تلاوت  با اشاره به اینکه همکاری مجمع جهانی شهرهای اسلامی با طرح ملی تلاوت می‌تواند در روند این طرح تأثیرات خوبی داشته باشد، اظهار داشت: با همراهی این مجمع با طرح ملی تلاوت می‌توان در شهرهای اسلامی سایر کشورها نیز این طرح را اجرایی کرد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی ما توسعه طرح ملی تلاوت در کشورمان است، افزود: پس از فراگیری طرح در سطح کشور باید سایر کشورها را نیز به مشارکت با طرح ملی تلاوت تشویق کنیم.

مقدم‌کیا با بیان اینکه توسعه طرح ملی تلاوت در سایر کشورها می‌تواند زمینه‌ساز رقابتی سازنده و ارتقای توانمندی‌های قاریان نوجوان ایران اسلامی باشد، خاطر نشان کرد: با مشارکت مجمع جهانی شهرهای اسلامی از این پس شهرداری‌های شهرهای اسلامی با ما همراه می‌شوند و می‌توانیم با همکاری بیشتر به هدف متعالی تربیت قاریان اخلاق‌محور برسیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.