قدس آنلاین- نیشابور- خبرنگار قدس: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی نیشابور از افزایش ۱۰۰تخت به ظرفیت بخش‌های بیمارستانی این دانشکده خبرداد.

افزایش۱۰۰ تخت به ظرفیت بخش‌های بیمارستانی نیشابور

حسن زاده اظهار داشت: با احداث و افتتاح ساختمان اورژانس و بخش‌های شیمی درمانی، داخلی، توسعه ICU بیمارستان 22 بهمن و همچنین بخش‌های LDR (بلوک زایمانی) و NICU بیمارستان حکیم شمار تخت مصوب بیمارستان‌های نیشابور از 350 تخت به 450 تخت افزایش یافت.
اسدالله حسن زاده افزود: با توجه به توسعه بلوک‌های A و B در ساختمان در حال احداث بیمارستان حکیم در پایان سال جاری 80 تخت دیگر به تخت‌های مصوب بیمارستان حکیم افزوده و بدین ترتیب شمار تخت مصوب دانشکده به 530 تخت افزایش می‌یابد.
حسن زاده خاطرنشان کرد: بر این اساس ضریب برخورداری تخت‌های بیمارستان در نیشابور از هفت دهم به ازای هر هزار نفر جمعیت در سال گذشته به ازای هر هزار نفر جمعیت به یک تخت در سال جاری ارتقا می‌یابد. معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی نیشابور تصریح کرد: بیمارستان سوم نیشابور نیز در حال احداث است که امید می‌رود با حمایت مسؤولان وزارت بهداشت، مسکن و شهرسازی و پیگیری‌های مسؤولان شهرستان در جبران کمبود تخت‌ها تحول چشمگیری در سال‌های آینده ایجاد و رضایت مردم شهرستان بیش از پیش حاصل شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.