امام جمعه میناب گفت:همانطور که بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) فرموده است مجلس در راس امور است لذا خود نمایندگان باید اقتدار وجایگاه مجلس شورای اسلامی را حفظ کنند.

 نمایندگان باید جایگاه و اقتدار مجلس را باید حفظ کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، میرزا محمد معتمدی فر در خطبه های نماز جمعه میناب افزود: این امر زمانی می تواند محقق شود که نمایندگان به وظایف خود عمل کنند و از منتخب مردم شرق می خواهم تا در خانه ملت هست ازحق قانونی مردم شرق استان دفاع کند .
وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی می تواند با تصویب قوانین درست ، صحیح و اصولی ، مسیر حرکت دولت را به نوعی ریل گذاری و هدایت کند ، از نمایندگان مجلس جدید خواست می شود که عمل به وظایف تعیین شده را با لحاظ کردن اهداف بلند امام خمینی (ره) ، سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند . 
امام جمعه میناب با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند : ' مجلس خبرگان موهب الهی است ' بیان داشت : با توجه به آغاز فعالیت پنجمین دوره این مجلس خبرگان ، نمایندگان خبرگان باید براساس قوانین اقدام کنند .
معتمدی فر با اشاره به درپیش بودن بیست وهفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ، ادامه داد : حفظ و پاسداشت جایگاه امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی برهمگان واجب و ضروری است . 
وی یاد آور شد: ایجاد اشتغال سالم برای رفع و خروج از این مسائل نیازمند عزم ملی و همگانی تمامی مسئولان دانست واضافه کرد: مشاغل کاذب ، بیکاری جوانان ، نبود اشتغال پایدار از جمله مسائل و مشکلاتی است که کشور و مردم با آن درگیر و گرفتار هستند .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.