نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: امامزادگان مهاجر به ایران، مانند اجداد بزرگوار خود حاضر نشدند در برابر دشمنان چه در زمان بنی امیه و چه در زمان بنی عباس تسلیم شوند.

راه اهل بیت (ع) ایستادگی در مقابل دشمنان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی در آیین اختتامیه کنگره ملی محمد هلال بن علی(ع) در آران و بیدگل اظهار کرد: امامزادگان مهاجر به ایران، مانند اجداد بزرگوار خود حاضر نشدند در برابر دشمنان چه در زمان بنی امیه و چه در زمان بنی عباس تسلیم شوند و با مقاومت خود نشان دادند که از دشمنان تبعیت نمی کنند و دلیل عزیمت آنها به ایران اسلامی هم همین تسلیم نشدن در برابر زورگویی دشمنان بود.

وی خاطر نشان کرد: راه اصلی حل مشکلات کشور این است که خود را به اقتدار واقعی برسانیم و در سایه اسلام و معارف اهل بیت (ع) در مقابل خواسته های نابجای دشمن تسلیم نشویم، همان گونه که اهل بیت (ع) نیر همین راه را انجام دادند و موفق شدند.

وی اظهار کرد: زندگی در جوار بارگاه ملکوتی این امام زادگان افتخاری است که نصیب ایرانیان شده است که نشان از ادب و محبت مردم ایران اسلامی به خاندان اهل بیت (ع) از همان ابتدای اسلام تاکنون بوده است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به استقبال گرم مردم ایران از امام زادگان تصریح کرد:  در برخی از مناطق  مردم ضمن ابراز محبت به امامزادگان همراه با آنان با دشمنان جنگیدند و در کنار آنها به شهادت رسیدند. 

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: مردم منطقه آران و بیدگل نشان دادند همان طور که در گذشته از امامزادگان به خوبی استقبال کردند، در این زمان نیز با تقدیم ۸۰۰ شهید ارادت خود را به اهل بیت (ع) نشان داده اند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.