به گزارش قدس آنلاین ، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: تبلیغات و فروش سهام شرکت پدیده همچنان ممنوع است.

 تبلیغات و فروش سهام شرکت پدیده همچنان ممنوع است

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری افزود: مدت زمان زیادی از تشکیل هیأت مدیره جدید شرکت پدیده نمی‌گذرد، لذا بررسی عملکرد این مجموعه نیازمند زمان بیشتر است.
وی اظهار کرد: هیأت مدیره جدید این شرکت باید زمان مناسب در اختیار داشته باشد تا با مشکلات و راهکارهای برون رفت از آن آشنا شود.
وی گفت: هنوز میزان بدهی، دارایی‌ها و روش‌های به کارگیری سرمایه‌های شرکت برای خروج از برون رفت به صورت کارشناسی بررسی نشده است و اگر هیأت مدیره جدید بتواند بر اوضاع مسلط شود، می توان با یک برنامه درست مشکلات شرکت پدیده را حل کرد.
وی افزود: بعد از استقرار هیأت مدیره جدید شرکت پدیده، شایعاتی مبنی بر آزاد شدن تبلیغات این شرکت مطرح شد که چنین موضوعی صحت ندارد، اما فروش محصولات شرکت پدیده مشکل خاصی نداشته است و تمام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها برای فروش سهام این شرکت و تبلیغات آن بوده است.
وی اظهار کرد: مدیران قبلی شرکت پدیده با ترفندهایی سهام این شرکت را با قیمت بالاتر و به صورت غیر واقعی مطرح کرده و مردم را فریب دادند.
گفتنی است، فعالیت دفاتر فروش سهام این شرکت از اواخر سال 1393 به دلیل تخلفات متعدد در فروش سهام و ساخت و سازهای غیر مجاز، با حکم دادستانی مشهد غیر قانونی اعلام و مسدود شد و در پی این واقعه حجم گسترده ای از سهامداران برای فروش و بازپس گیری سهام خود به شرکت پدیده مراجعه کردند که این امر به علت ناتوانی شرکت در پاسخگویی به سهامداران موجب بروز مشکلات بعدی برای آن شد که تاکنون رفع نشده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سهامدار پدیده IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
    0 0
    عجب وضعیتی شده ها ، همین آقا سال 93 مردم رو تشویق به خرید سهام پدیده میکرد و میگفت : سرمایه گذاری پدیده شاندیز قانونی است (شنبه 17 آبان 93) روزنامه شهر آرا من به خاطر حرف همین رییس دادگستری 70 میلیون سرمایه گذاری کردم خدا ازت نگذره ، توی اون دنیا جلوت رو میگیرم
  • محمد IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
    0 0
    فقط 1000 واحد مسکونی به مردم انداخته
  • غلامرضاطیبی IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    0 0
    درروزنامه خراسان مورخ95/3/9 صفحه اول تبلیغ بزرگی ازپدیده دیده می شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • داودابادی هستم IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
    0 0
    خواهش میکنیم مارو به پولمان برسونید ما70 میلیون دوسال پیش ریختیم،خانهمان رو فروختیم،یکی به داد ما برسه کل زندگیمون همینه،زودتر ما رو به پولمان برسونید.تورو قران انجام بدید.