قدس آنلاین- تبریز: فرماندار شهرستان شبستر، از کاشت گونه‌های گیاهی بومی در حاشیه دریاچه ارومیه خبر داد و گفت: برای جلوگیری از پیشروی ریزگردها پرو‍ژه کاشت گیاهان بومی در سطح وسیعی از حاشیه این دریاچه آغاز شده است.

کاشت گونه‌های گیاهی بومی در حاشیه دریاچه ارومیه

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سعید کاشانی در نشست مشترک شورای اداری و مسؤولان روابط عمومی شهرستان شبستر، با اشاره به فرارسیدن ایام ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: امید داریم این مراسم باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در شهرستان برگزار شده و  آرمان‌های شهدای انقلاب که در جامعه ساری و جاری است بیش از پیش بازخوانی و یادآوری شود.

فرماندار شهرستان شبستر در ادامه با اشاره به هفته سربازان گمنام، ضمن قدردانی از تلاش این عزیزان، گفت: این امنیتی که امروز به آن افتخار می‌کنیم را مدیون سربازان گمنام هستیم که به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به نتایج انتخابات در شهرستان شبستر، بیان کرد: این انتخابات در شهرستان شبستر با انسجام و همدلی و مدیریت کارآمد مدیران برگزار شد، به طوری‌که مشارکت 82 درصدی در حوزه شهرستان شبستر به ثبت رسید و جا دارد از مردم به خاطر خلق چنین حماسه‌ای قدردانی کنیم.

کاشانی خاطرنشان کرد: این مایه خرسندی است که نمایندگانی که انتخاب نشدند در یک حرکت پسندیده به منتخبان انتخابات تبریک گفتند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ملاک توسعه استان سند تدبیر و توسعه استان است، گفت: در این میان بحث سرمایه‌گذاری یکی از شاخص‌ترین بحث‌ها بوده که بر آن بسیار تاکید شده است، انتظار داریم مدیران شهرستانی در کنار سرمایه‌گذاران باشند تا بتوانیم قدمی برای توسعه شهرستان و به تبع آن استان برداریم.

فرماندار شبستر در ادامه با بیان اینکه در خصوص اقتصاد مقاومتی در بحث‌های بسیاری باید کار شود، ادامه داد: یکی از این موارد بحث قاچاق کالا بوده که متاسفانه آمار تکان‌دهنده‌ای که از قاچاق کالا گزارش می‌دهند موجب فلج شدن تولید داخلی بوده و البته برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز خوب کار شده اما کافی نیست.

کاشانی از کاشت گونه‌های گیاهی بومی در حاشیه دریاچه خبر داد و گفت: برای جلوگیری از پیشروی ریزگردها پروژه کاشت گیاهان بومی در  سطح وسیعی از حاشیه دریاچه ارومیه آغاز شده که نسبت به دیگر راهکارها هزینه کمتری دارد.

فرماندار شبستر در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از مسؤولان و کارشناسان روابط عمومی ادارات، تلاش‌ها و موفقیت‌های شهرستانی را مدیون همکاری و همراهی روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها عنوان کرد و افزود: باید فعالیت‌ها و دستاوردها و عملکرد همه ادارات شهرستان در همه حوزه‌ها به خوبی انعکاس داده شود.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی یکی از بازوان توانمند مدیریتی در هر مجموعه کاری بوده، از آنان خواست تا در تحقق اهداف برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و سند تدبیر توسعه شهرستان اهتمام کنند،

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.