عضو هیئت رئیسه موقت مجلس دهم گفت: انتخاب هیئت رئیسه موقت مجلس جهت رای نمایندگان را مشخص کرد.

انتخاب هیئت رئیسه موقت مجلس جهت رای نمایندگان را مشخص کرد

به گزارش قدس آنلاین، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه موقت مجلس دهم در گفتگو با گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد احتمال انتخاب هیئت رئیسه موقت مجلس به عنوان هیئت رئیسه دائم اظهار داشت: به احتمال 80 درصد همین هیئت رئیسه موقت مجدداً به عنوان هیئت رئیسه دائم انتخاب می شوند مگر آن که اتفاق خاصی بیفتد.
عضو هیئت رئیسه موقت مجلس دهم ادامه داد: دلیل این که می گوییم هیئت رئیسه موقت احتمالاً همان هیئت رئیسه دائم است این است که ترکیب و جهت رای نمایندگان در جریان اتخابات هیئت رئیسه موقت معلوم می شود.
وی ادامه داد: من در این سه دوره اخیر که در مجلس حضور داشتم یاد ندارم که رئیس و نواب آن بعد از انتخاب در هیئت رئیسه موقت تغییر کنند فقط ممکن است در سطح دبیران و ناظران در حد یک یا دو نفر تغییراتی داشته باشیم.
قاضی زاده هاشمی خاطر نشان کرد: امیدوارم کسانی که به عنوان هیئت رئیسه دائم مجلس انتخاب می‌شوند، بتوانند به خوبی وظیفه خود را نسبت به سازماندهی مجلس مبتنی بر آیین نامه داخلی و حفظ منافع نظام و مردم انجام دهند، مهم نیست چه کسی مدیریت را بر عهده بگیرد  مهم این است که چگونه بتواند بر مجلس مدیریت کند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.