قدس آنلاین: دبیر برنامه‌های ماه مبارک رمضان سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد گفت: روزانه ۳ هزار بسته افطاری در ماه مبارک رمضان در سطح شهر مشهد به ویژه در مناطق کم برخوردار توزیع می‌شود.

توزیع روزانه ۳ هزار  بسته افطاری در ماه مبارک رمضان در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسین جمال‌زاده در نشست خبری تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان شهرداری مشهد اظهار داشت: این نهاد  13 برنامه شهری و کلان در قالب 5 بسته با محوریت قرآن، مساجد، پارک‌ها، افطار، برنامه‌های هنری و دیگر برنامه‌هایی از این دست برگزار می‌کند.
وی با بیان اینکه جشنواره خدمات قرآنی یکی از برنامه‌هایی است که برای تقویت فرهنگ قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها از ساعت 11 تا 20 انجام می‌شود.
دبیر برنامه‌های ماه مبارک رمضان سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد افزود: تشکل‌ها، مساجد و جلسات خانوادگی نیز می‌توانند از برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان استفاده کنند.
جمال‌زاده با اشاره به برپایی مراسم نذر افطار در مراسم در مشهد، خاطرنشان کرد: این نذر فراخوان مردمی است که در واقع بسته‌های ساده افطاری در معابر عمومی و حاشیه شهر توزیع می‌شود و فرهنگسرای قرآن و عترت هماهنگی‌های امور این موضوع را برعهده داشته و برنامه‌ریزی‌ها بر این است که 3000 افطاری به صورت روزانه در شهر توزیع می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه باید از فرصت‌های ماه رمضان استفاده کرد، تصریح کرد: در همین زمینه برای ساعات پس از افطار برنامه‌های جنگ و مسابقه همراه با ترتیل خوانی در کمپ غدیر، پارک کوهسنگی و بوستان حجاب برگزار می‌شود.
دبیر برنامه‌های ماه مبارک رمضان سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد با اشاره به برنامه عطر معرفت، بیان کرد: این برنامه در بوستان‌های کوهسنگی و حجاب و علاوه بر این  در کمپ غدیر برگزار می‌شود که از برنامه‌های اجرای بوستانی به حساب آمده که برای پاسخ دهی به سوالات دینی در نظر گرفته شده است.
جمال‌زاده افزود: همچنین نمایش تئاتری برای اصناف در مورد قیام گوهرشاد در نظر گرفته شده و اجرای پاتوق‌های سرود مردمی و مسابقه‌هایی با موضوع فلسطین ویژه خانواده‌ها در بوستان‌های سطح شهر به اجرا در می‌آید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.