ایکس باکس وان، در حال حاضر ارزان تر از همیشه شده است.

کاهش قیمت ایکس باکس وان، نشانه ی احتمالی ارتقای سخت افزاری

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین و به نقل از تایمز تکنولوژی، به تازگی مایکروسافت، پیشنهاد ویژه یی برای خرید بسته ی نرم افزاری اصلاح شده ی ایکس باکس وان ارائه کرده است و قیمت آن در مقایسه با گذشته کاهش داشته است.

بسته ی نرم افزاری پیشنهاد شده از طرف مایکروسافت برای Quantum Break Bundle با ظرفیت 500 گیگابایت و Gears of War Bundle با ظرفیت مشابه، تنها دارای قیمت 299 دلار می باشد.

بسته ی نرم افزاری دیگری که برای Rainbow Six Siege Bundle یک ترابایتی ارائه شده است، تنها 319 دلار قیمت دارد و دارای سه بازی می باشد. در این بخش کاربر می تواند دو بسته ی نرم افزاری دیگر وجود دارد. کاربران می توانند یکی از این بسته ها را با قیمت 349 دلار، یعنی کم تر از قیمت 399 دلار سابق، برای دستگاهی که دارای هارد یک ترابایتی می باشد، انتخاب کند.

برای علاقمندان و طرفدارای ایکس باکس، استفاده از کنترل وایرلس Elite بسیار جذاب است و به همین منظور می توانند بسته ی نرم افزاری مناسب خود را با قیمت 449 دلار تهیه کنند، قیمت این بسته، پیش از این 499 دلار بوده است.

همچنین بسته ی نرم افزاری کینت با قیمت 349 دلار قابل تهیه می باشد.

مایکروسافت تایید کرده است که بسته های نرم افزاری فوق با قیمت اعلام شده و برای مدت زمان محدود در دسترس خواهد بود.

البته هنوز مشخص نیست که هدف مایکروسافت از کاهش قیمت بسته های نرم افزاری چیست، اما ظاهرا کارشناسان اعلام کرده اند که به زودی، قرار است این کمپانی، دستگاه های ایکس باکس خود را تحت ارتقای نرم افزاری و سخت افزاری قرار دهد.

 

ترجمه: رها واعظی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.