نخست وزیر عراق چهارشنبه شب هرگونه تاخیر در عملیات آزادسازی فلوجه را تکذیب و از به اهتزاز درآمدن قریب الوقوع پرچم عراق در این شهر خبر داد.

حیدر العبادی: توقف عملیات آزادسازی فلوجه کذب است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، حیدر العبادی نخست وزیر عراق چهارشنبه شب هرگونه تاخیر در عملیات آزادسازی شهر فلوجه از سیطره داعش را تکذیب کرد. وی همچنین وعده داد که پرچم عراق بزودی در این شهر به اهتزار درخواهد آمد. حیدر العبادی در اظهاراتی که تلویزیون رسمی عراق منشر کرد، گفت: ما عملیات آزادسازی فلوجه را دنبال می کنیم و هیچ گونه تاخیری در این عملیات وجود ندارد.
وی همچنین تصریح کرد که آزادی فلوجه دروازه آزادی موصل و بیرون راندن داعش از تمام اراضی عراق خواهد بود. العبادی افزود: نیروهای ما به هیچ عراقی تعرض نمی کنند و ما امروز اطلاعاتی را  دریافت کردیم که غیرنظامیان خروج از شهر فلوجه را آغاز کرده اند. نخست وزیر عراق همچنین ابراز اطمینان نمود که پرچم عراق به زودی در فلوجه به اهتزاز در خواهد آمد. وی با دعوت از گروه های سیاسی برای وحدت و کنار گذاشتن اختلافات، گفت: گروه داعش بزرگترین فساد است و کسی که مبارزه ما با داعش را به تاخیر می اندازد فاسد است.
لازم به ذکر است که حیدر العبادی پیش از این از تکمیل مرحله اول و دوم عملیات آزادسازی فلوجه خبر داده و پیروزی را در مشت نیروهای عراقی دانست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.