قدس آنلاین: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی از پیش بینی ۵۵۰ ناوگان اتوبوسي ويژه برای اعزام زائران مرقد امام خمینی(ره) به منظور شرکت در مراسم بزرگداشت بيست و هفتمين سالگرد ارتحال حضرت امام خمينی(ره) در این استان خبر داد.

تأمین ۵۵۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران خراسانی مرقد امام خمینی(ره)

جواد وحدتی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، درباره اقدامات كميته حمل و نقل ستاد اجرايي بزرگداشت بيست و هفتمين سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره) خراسان رضوی گفت: برای اعزام زائران مرقد امام خمینی (ره) از استان خراسان رضوی برآورد تامين 550 ناوگان اتوبوسي با پيش بيني ارائه سطح مطلوب و ايمن خدمات به زائران شده است.
وی ادامه داد: هم چنین وضعيت كيفي و شرايط فني 350 دستگاه اتوبوس ناوگان اتوبوسي شهرستان هاي خراسان رضوي متناسب با نياز اعزام مورد بازدید قرار گرفته است.
رئيس كميته حمل و نقل ستاد اجرايي مراسم بزرگداشت بيست و هفتمين سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره) خراسان رضوی اظهار داشت: كارشناسان اداره كل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی به منظور نظارت بر خدمات ارائه شده و تسهيل و روان سازي تردد كاروان ها در نواحي سطح استان هنگام اعزام كاروان ها بصورت میدانی حضور خواهند داشت 
وی افزود: همچنین به منظور هماهنگي و اتخاذ تدابير موثر و پيش بيني ملزومات ضروري با محوريت تامين خدمات مطلوب، ايمن و روان سفر براي زائران مرقد مطهر بيانگذار كبير انتقلاب اسلامي ايران(ره)، رايزني و نشست مستمر با تشكل هاي صنفي استان انجام گرفته است.
وحدتی فرد گفت: بالغ بر 8000 برگ فرم با عناوین ارزیابی رانندگان ، نظر سنجی زائرین، پلهای ارتباطی و بروشور حقوق مسافرین بصورت پک برای توزيع ميان كاروان هاي زائران و ارزيابي كيفيت خدمات سفر بر اساس نظر زائران و مسئولان كاروان ها طراحي و مورد استفاده قرارخواهد گرفت.
 مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی، تدوين و ارائه برنامه هاي فرهنگي اداره كل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی به كميته فرهنگي و حضور و مشاركت فعال در جلسات هماهنگي و كارشناسي اين كميته و نیز برگزاري جلسه هماهنگي با سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوي با تصويب 8 ماده اجرايي را از دیگر اقدامات اجرایی كميته حمل و نقل ستاد اجرايي مراسم بزرگداشت بيست و هفتمين سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره) خراسان رضوی برشمرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.