قدس آنلاین: استاندار خراسان رضوی گفت: امام راحل(ره) دو میراث مهم برای جهان اسلام و بشریت به جا گذاشتند، که یکی از آن‌ها نشان دادن راه و روش زندگی با عزت و دیگری عبادت و اطاعت خالصانه تنها برای خدا بود.

میراث امام خمینی(ره)، زندگی باعزت برای مسلمانان است

علیرضا رشیدیان در آستانه بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، گفت: فرزندان انقلاب با پیروی از آموزه های امام خمینی(ره) روشنگر راه بشریت خواهند بود.
وی افزود: امام راحل(ره) دو میراث مهم برای جهان اسلام و بشریت به جا گذاشتند، که یکی از آن‌ها نشان دادن راه و روش زندگی با عزت و دیگری عبادت و اطاعت خالصانه تنها برای خدا بود.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) اسلام ناب محمدی(ص) را مطرح کردند و آن را در دیگر جوامع مسلمان ترویج دادند و پایه‌گذار انقلابی شدند که الگویی مهم برای قرن‌های آینده است.
رشیدیان تصریح کرد: امام خمینی(ره) با جمله معروف «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» ترس مسلمانان از قدرت پوشالی آمریکا را ریخت و با جلب توجه مسلمانان به خطر رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه فرمود که اگر هر مسلمانی یک سطل آب بریزد، اسرائیل را سیل خواهد برد.
وی تأکید کرد: امام راحل(ره) به ما یاد دادند که تنها با توکل به خدا و توسل به پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) می‌توان به یک زندگی با عزت دست یافت.
استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: راه، روش و مکتب امام خمینی(ره) نه تنها راه‌گشای عزت و افتخار جهان اسلام، بلکه امیدی برای همه مستضعفان و مظلومان تشنه عدالت خواهی در جهان شد.
رشیدیان گفت: دست آوردهای انقلاب اسلامی امروز نشانگر دیدگاه‌های درست و آینده‌نگری دقیق حضرت امام خمینی(ره) است و مقاومت ملت ایران در مقابل استکبار موجب آن شد که جمهوری اسلامی ایران تا ابد مستقل و سرافراز باشد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.