۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
کد خبر: 388036

، به نظر می رسد امروز خبرهای دقیقی درباره آیفون ۷ بدست آمده است. بر همین اساس به نظر می رسد قرار نیست با گوشی کاملأ جدیدی روبرو شویم و آیفون ۷ فقط در برخی قابلیت های خود شاهد بهبود به نسل پیشین خود خواهد بود.

تازه ترین خبرها درباره آیفون ۷ اپل

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، به نظر می رسد امروز خبرهای دقیقی درباره آیفون 7 بدست آمده است. بر همین اساس به نظر می رسد قرار نیست با گوشی کاملأ جدیدی روبرو شویم و آیفون 7 فقط در برخی قابلیت های خود شاهد بهبود به نسل پیشین خود خواهد بود.
براساس این گزارش که در تایوان و به نقل از منابع نزدیک به اپل منتشر شده، طراحی آیفون 7 شباهت زیادی به آیفون 6 خواهد داشت. موسسه تحقیقاتی ترند فورس تایوان ضمن انتشار این گزارش گفته صفحه نمایش آیفون 7 نیز شاهد بکارگیری هیچ فناوری تازه ای نخواهد بود. بر همین اساس، خبری از فناوری OLED در آیفون 7 نخواهد بود.
این موسسه همچنین گزارش کرده که اپل تولید آیفون های خود را در سال جاری کاهش می دهد. این اقدام اپل را می توان در راستای کاهش تمایل کاربران آیفون به خرید مدل های جدیدتر این گوشی ارزیابی کرد. بر همین اساس پیش بینی شده که تولید گوشی های آیفون در سال جاری به 216.5 میلیون دستگاه برسد که در مقایسه با سال گذشته 8.2 درصد کاهش را نشان می دهد.
البته ذکر این نکته نیز ضروری به نظر می رسد که استفاده نکردن از فناوری تازه در ساخت صفحات نمایش آیفون 7 الزامأ چیز بدی نیست. اپل هم اکنون از فناوری LTPS برای ساخت ال سی دی های آیفون استفاده می کند که یکی از دو فناوری در دنیای این صفحات نمایش به شمار می رود و فناوری رقیب آن IPS است. به این ترتیب می توان اینطور نتیجه گرفت که پیشرفت ها در دنیای ال سی دی دیگر به پایان خود رسیده است.
ترندفورس اینطور ادامه داده که اپل احتمالا برای ساخت گوشی بعدی خود در سال 2017 به سراغ فناوری صفحات نمایش AMOLED خواهد رفت. به باور این موسسه، بکار گیری این فناوری باعث تقویت دوباره جایگاه آیفون در بازار گوشی های هوشمند می شود.
به هر ترتیب، تمام این اطلاعات در حد فرضیات است و هنوز اپل به هیچ یک از آنها واکنش رسمی نشان نداده است. بنابراین بهتر است تا زمان رونمایی رسمی از آیفون 7، در باور این گمانه زنی ها محتاط باشیم.

در ادامه شاهد تمامی اطلاعاتی هستید که موسسه ترندفورس درباره آیفون 7 پیش بینی کرده است.

 

iphone 7

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.