امام جمعه شهرستان میانه ، مجلس شورای اسلامی باید مجلسی انقلابی و سنگری در برابر فزون خواهی گستاخان استکبار باشد.

مجلس شورای اسلامی سنگری در برابر فزون خواهی استکبار باشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا حامدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد 42 افزود: امام (ره) انقلابی را به ثمر رساند که به اذعان تمامی کارشناسان و اندیشمندان پس از عصر پیامبر و دوران کوتاه حکومت امیرالمومنین(ع) بوقوع پیوستن چنین انقلاب و استقرار چنین نظامی آرزوی ائمه اطهار(ع) بود.
وی بر انقلابی بودن و انقلابی اندیشیدن مسوولان نظام بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و افزود: باید ویژگی های انقلاب شناسایی شده و کم و کاستی ها برطرف شود و نمایندگان ما در مجلس، انقلابی اندیشیده و راهکارهایی ارزشمند و انقلابی ارائه دهند.
امام جمعه میانه با بیان ویژگیهای امام خمینی (ره) از زبان مقام معظم رهبری گفت: سه ویژگی مومن بودن ، متعبد و انقلابی بودن جامع تمامی صفات بارز ایشان بود. 
حجت الاسلام حامدی دفاع از مظلوم را از اصول شخصیتی امام (ره) عنوان کرد وافزود: دفاع از مظلوم نه فقط مسلمان و شیعه بلکه تمامی مظلومان تکلیف دینی است .
وی با اشا ه به اینکه دشمنان اسلام و نظام از جمله اسرائیل می خواهند که ما از اصول مسلم نهضت امام دست برداریم ، گفت: این امر قابل تغییر نیست و ذره ای کوتاه نخواهیم آمد.
وی با بیان اینکه برخی از کوتاهی ها و بی توجهی های کنونی به مباحث امر به معروف و نهی از منکر و مساله حجاب با نهضت امام تناسب ندارد، خواستار توجه بیشتر به این موضوعات شد.
امام جمعه میانه اظهارکرد: انقلابی بودن آسان اما انقلابی ماندن سخت است.
وی تاکید کرد: ما ملت ایران نباید از نعمت وجود خلف صالح امام راحل غفلت کنیم و باید همواره این را بدانیم که رهبری مدیر، مدبر و آگاه، سکان امور جامعه را در دست گرفته و کشتی نظام را از تمامی امواج توطئه ها و فتنه ها به سلامت بر ساحل نشانده است و امنیت امروز کشور ما در ناامن ترین منطقه جهان مدیون رهبری ایشان و ایثار و از خودگذشتگی جوانان این مرزو بوم است.
وی مهمترین مولفه امنیت و آسایش کنونی امروز جامعه را نقش رهبری خواند و افزود: بی دلیل نیست که اسرائیل رویای نیل تا فرات خود را به فنا رفته از سوی دو سید ( امام (ره) و خلف صالح ایشان) عنوان می کند.
خطیب جمعه میانه تواضع، عدالت و تقوی، بصیرت و شناخت زمانه ، شجاعت ، صبرو پیگیری مداوم و ساده زیستی و بی حاشیه بودن خود و اطرافیانش را از دیگر خصوصیات امام راحل عنوان کرد و از مسوولان خواست تا از این خصوصیت ها فاصله نگرفته و ایشان را الگوی خود قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.